برگزاری «پردیس خدمت ‌رسانی سردار شهید حجازی» در شیراز به مناسبت دهه ولایت

فرج زاده گفت: حوزه مقاومت بسیج شهرداری شیراز با همراهی سایر دستگاه‌ های خدمات ‌رسان و مجموعه بسیج علوم پزشکی به برگزاری «پردیس خدمت ‌رسانی سردار شهید حجازی» در بلوار «اتحاد» شیراز به مناسبت دهه ولایت پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آرش فرج زاده»، امروز (پنج شنبه 30 تیر) با اشاره به اقدامات حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز طی دهه امامت و ولایت در جمع خبرنگاران گفت: این خدمات تحت عنوان «پردیس خدمت ‌رسانی سردار شهید حجازی» در بلوار «اتحاد» ارائه شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز افزود: این خدمات فرصتی فراهم کرد تا در یکی از شرقی ‌ترین و جنوبی ‌ترین نقاط شهر شیراز، حوزه مقاومت بسیج شهرداری شیراز با همراهی سایر دستگاه‌ های خدمات ‌رسان و مجموعه بسیج علوم پزشکی یک پردیس خدمت ‌رسانی در امور پزشکی و میز خدمت برای شهروندان برپا کند.

وی اضافه کرد: در این پردیس به ‌طور متوسط روزانه به حدود ۵۰۰ نفر مراجعه ‌کننده خدمات رايگان روانشناسی، چشم ‌پزشکی، خدمات گوش، حلق و بینی، دندانپزشکی و توزیع داروی رایگان ارائه شد.

فرج زاده اعلام کرد: در پردیس خدمت ‌رسانی «شهید حجازی» پیگیری و رفع مشکلات مردم توسط میز خدمت‌ با حضور ادارات آب، برق، گاز و مخابرات، تامین اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید، مشاورین حقوقی و انتظامی و سازمان ‌های خدمت‌ رسان شهرداری شیراز در دهه امامت و ولایت حضور داشتند.

وی گفت: طبخ و توزیع سه هزار و 500 پرس غذای گرم از اقدامات دیگر حوزه بسیج در خدمت ‌رسانی به محرومان تحت عنوان «پردیس خدمت‌رسانی سردار شهید حجازی» بود و این پردیس اقدام موثری برای خدمات رسانی در مناطق محروم شهر بود.

کد خبر 1198183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha