تکریم غدیر از دیدار با سادات تا راه اندازی کاروان شادی در روستای شهید آباد بابل

حاجی آقاتبار به تکاپوی اعضای کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی بابل برای پاسداشت عید غدیر اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه های این مناسبت تاریخی در قالب راه اندازی کاروان شادی با عنوان مسجد تا مسجد در روستای شهید آباد اجرایی شد.

«حسین حاجی آقاتبار»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت و با وصف شور و حال مردم شریف روستای شهید آباد بابل برای تکریم عید غدیر، اظهار کرد: تلاش شده این عید با حضور تمامی گروه های سنی با اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی گرامی داشته شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهیدبهشتی مسجد جامع روستای شهیدآباد بابل افزود: مجموعه فعالیت های عید غدیر با همکاري کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی مسجدجامع و پایگاه بسیج توحيد روستای شهیدآباد اجرایی شد.

وی به فضاسازی خیابانی توسط بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جشن عید غدیر در مسجد برگزار شد.

حاجی آقاتبار از اجرای سنت دیرینه سرکشی و دید و بازدید با سادات به جهت تبریک عید غدیر خبر داد و اضافه کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی با حضور در بیت سادات این روستا با چند تن از سادات دیدار کردند.

وی به برگزاری مسابقه‌ نقاشی و رنگ آمیزی غدیر و نمایشگاه نقاشی در کانون همراه با بیان نکاتی از غدیر و خطبه غدیر توسط کارشناس مذهبی برای مادران و کودکان اشاره و بیان کرد: این برنامه فرهنگی هنری با جشن و مولودی خوانی، اهدای جوایز و کتاب رنگ‌آمیزی غدیر به شرکت کنندگان همراه بوده است.

 

 

 


حاجی آقاتبار از راه اندازی کاروان جشن و شادی از مسجد تا مسجد به همراه آذین بندی کامیونت حامل مداح اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی جلوی مساجد شهیدآباد، اجرای گروه سرود خیابانی در سه نقطه جلوی مساجد، مولودی و امیری خوانی در طی مسیر، اهدای بادکنک همراه با مگنت ویژه غدیر به کودکان در طی مسیر، اهدای شاخه گل به مادران در طی مسیر کاروان شادی و پذیرای در طی مسیر از دیگر برنامه های پاسداشت عید غدیر در روستای شهید آباد بود.

 

 

کد خبر 1198185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha