از برگزاری کارگاه های آموزش سیره علوی تا اجرای طرح «اطعام علوی»

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس گفت: به همت این کانون برنامه های مختلفی از جمله کارگاه سخنرانی و آشنایی با سبک و سیره حضرت علی(ع)، ایستگاه نقاشی، ایستگاه صلواتی و توزیع سه هزار پرس غذای گرم در این شهرستان اجرا شد.

«سیدمحمد غلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس برنامه های فرهنگی، هنری، مذهبی بسیاری را طی دهه امامت و ولایت اجرا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس ادامه داد: آذین بندی محیطی و پیام های فرهنگی مناسبتی و برگزاری مراسم سخنرانی و جشن ویژه ایام غدیر در دستور کار این کانون قرار داشت.

 

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری کارگاه سخنرانی و آشنایی با سبک و سیره حضرت علی(ع) و اجرای چند مرحله سرود ویژه ایام، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه نونهالان و ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های کانون در دهه امامت و ولایت بوده است.

 

غلامی به برگزاری جشن بزرگ غدیر اشاره کرد و گفت: کانون فرهنگی هنری شهیداکبر زاده طبس اقدام به برگزاری جشن شب عید غدیر جهت بزرگداشت این روز کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس در خصوص طرح «اطعام علوی» عنوان داشت: در راستای اجرای این طرح سه هزار پرس غذای گرم در روز عیدغدیر همزمان با برگزاری جشن این روز بزرگ بین نیازمندان منطقه به همت این کانون توزیع شد.

 

 

کد خبر 1198236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha