جوانان کارآزموده و پرانگیزه انقلاب را به تمدن نوین اسلامی نزدیک کنند

حجت الاسلام مردانی خطاب به جوانان، گفت: دهه های آینده، دهه های شما بوده و حال شما هستید که باید کارآزموده و پرانگیزه از انقلاب اسلامی حراست کنید و آن را هر چه بیشتر و مطلوب تر به آرمان بزرگش یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی نزدیک کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، حجت الاسلام «امیر مردانی» امروز در دیدار با اعضای جوانان ستاد نماز جمعه یاسوج، اظهار کرد: اینک که در آغاز فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی ایران هستیم، جوانان کشور ایران، نسلی که پا به میدان می گذارند تا بخش دیگری از جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگتری را آغاز کنند، باید بدانند که نادانسته ها را جز با تجربه خود یا گوش سپردن به تجربه دیگران نمی توان دانست.

 

رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج گفت: بیانیه گام دوم انقلاب تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران به ویژه جوانان که به مثابه منشوری برای دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی خواهد بود و نسل جدید زندگی جمهوری اسلامی ایران را رقم خواهد زد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مطالبی که نسل گذشته دیده و آزموده نسل امروز هنوز ندیده و نیازموده، خطاب به جوانان حاضر در نشست، افزود: دهه های آینده، دهه های شما بوده و حال شما هستید که باید کارآزموده و پرانگیزه از انقلاب اسلامی حراست کنید و آن را هر چه بیشتر و مطلوب تر به آرمان بزرگش یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی نزدیک کنید.

 

حجت الاسلام مردانی خاطرنشان کرد: جوانان نسل امروز وظیفه برداشتن گام بزرگ دوم انقلاب عظیم و پایدار را دارند و محصول تلاش بیش از چهل ساله نسل گذشته که اکنون در کشور شاهد هستیم را باید گسترش دهند.

 

رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج بیان داشت: راهی که نسل گذشته تاکنون طی کرده اند فقط قطعه ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی بوده و دنباله این مسیر که به دشواری گذشته نیست، باید با همت، هوشیاری، سرعت عمل و ابتکار جوانان طی شود.

 

وی اظهار کرد: مدیران جوان، اندیشمندان جوان و فعالان جوان در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نیز عرصه های دین، اخلاق، معنویت و عدالت باید شانه های خود را زیر بار مسئولیت ببرند، از تجربه ها و عبرت های گذشته بهره گیرند و سرلوحه خود را نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی قرار دهند و ایران بزرگ را الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازند.

 

حجت الاسلام مردانی افزود: جوانان نسل امروز پیرو گام دوم انقلاب اسلامی باید گروه بندی شوند و به حل مشکلات مردم بپردازند و گروه های متکثر خدمت را شکل دهند.

 

رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه نسل گذشته باید از نسل جوان امروز استقبال و عرصه را به نسل جدید واگذار کند، گفت: اجرای صحیح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اعطای امید و آگاهی به جوانان، احترام گذاشتن به اندیشه و تلاش جوانان و تشویق به خدمت متشکل از مردم خلق یک جریان اجتماعی است.

 

وی در پایان به جوانان ستاد نماز جمعه یاسوج اطمینان خاطر داد که عرصه برای فعالیت آنها در همه زمینه های فرهنگی باز بوده، محدودیتی برای آنها وجود نخواهد داشت و از ایده ها و برنامه های همه سلایق در نماز جمعه استفاده می شود.

کد خبر 1198239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha