تاکید اعضای مجلس خبرگان بر مسایل معیشتی و گرانی ها/در موضوع حجاب ملاک قانون است

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در نهمین نشست هیات رییسه و کمیسیون های مجلس خبرگان بر موضوع مسایل معیشتی و گرانی ها تاکید شد، گفت: اعضای خبرگان نمایندگان مردم هستند و باید دغدغه مردم را به مسئولان برسانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله سید احمد خاتمی، سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز (پنجشنبه ۳۰ تیر) در حاشیه نهمین نشست هیات رییسه و کمیسیون های مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران درباره موضوعات بررسی شده در این نشست با اشاره به اینکه این جلسه براساس تبصره۲ ماده۱۵ آیین نامه خبرگان بود که در فاصله دو اجلاسیه عادی خبرگان ، باید برگزار شود، گفت:  صحبت ها در این جلسه حول محور مسایل معیشتی و گرانی ها و راهکارهایی که وجود دارد، بود چون اعضای خبرگان نمایندگان مردم هستند و باید دغدغه مردم را به مسئولان برسانند. وزیر اقتصاد هم حضور دارند که در این زمینه صحبت می‌کنند.

 

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برجام  از دیگر موضوعات مطرح در این جلسه بود، گفت: در این جلسه بیان شد که مقداری که از روند مذاکرات برجام قابل توضیح است، برای مردم گفته شود و مسئولان بگویند این مذاکرات در چه مرحله‌ای است.

 

وی با بیان اینکه سومین موضوع مطرح در این جلسه حجاب بود، گفت: متاسفانه برخی در اماکن عمومی کشف حجاب می‌کنند که کاری خلاف قانون است. باید در این زمینه قانون اجرا شود. هیچ‌کس سخن از زور ندارد بلکه سخن از اجرای قانون است. اعضای خبرگان رهبری  تاکید داشتند که حجاب قانونی است مثل همه قوانین که باید اجرا شود. مسأله حجاب مسأله صددرصد قرآنی بوده و از نظر فقهای ما از ضروریات دین است.

 

کد خبر 1198274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha