نباید ماهیت و بنیان انقلاب اسلامی ضعیف شود

حسنوند با بیان اينکه انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی و بنیانی مذهبی و دینی دارد که نباید ماهیت و بنیان آن ضعیف و کم‌رنگ شود گفت: تقویت بنیان دینی در برابر تهاجم فرهنگی و سیاسی و تحریم اقتصادی دشمنان لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» امروز (پنجشنبه ۳۰ تیر) در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، با بیان اينکه انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی و بنیانی مذهبی و دینی دارد که نباید ماهیت و بنیان آن ضعیف و کم‌رنگ شود اظهار کرد: تقویت بنیان دینی در برابر تهاجم فرهنگی و سیاسی و تحریم اقتصادی دشمنان لازم است.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: ما با داشتن بنیان‌های دینی و ماهیت فرهنگی انقلاب و جامعه دینی توانستیم در دوران انقلاب و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس در مقابل تمام دنیا و استکبار ایستادگی کنیم و سربلند شویم.

 

وی تقویت بنیان‌های دینی و فرهنگی را جزو اولویت‌ها دانست و اذعان کرد: در این راستا مجلس شورای اسلامی، دولت، ارگان‌ها و نهادها باید در کنار مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی قرار گیرند.

 

حسنوند تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر لزوم حمایت از جریانات فرهنگی تأکید دارند و در شهرستان اندیمشک تلاش شده در حوزه سخت‌افزاری و زیرساخت‌ها در حد توان با کمک فرماندار و محوریت امام جمعه، اقداماتی صورت گیرد.

 

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های امام جمعه و فرماندار، خوشبختانه اعتبارات خوبی به شهرستان اندیمشک برای مساجد و مسائل فرهنگی اختصاص یافته که در هفته‌های آینده بخشی از آن و بخشی دیگر هم در ماه‌های آینده، تقدیم مساجد و مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی خواهد شد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهرستان اندیمشک اماکن و سالن‌های مناسب ورزشی و فرهنگی دارد که انتظار می‌رود با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم، مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی از ظرفیت آنها بهره‌مند شوند و از آنها استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز تهاجم و شبیخون فرهنگی در اوج خود قرار دارد که نباید اجازه تأثیرگذاری به آنها دهیم ادامه داد: در حال حاضر شاهد ابهام‌آفرینی در مسائل مختلف کشورمان هستیم که در همین راستا همه امکانات باید در اختیار جهاد تبیین قرار گیرند.

 

حسنوند با بیان اینکه مجموعه‌های دینی به عنوان ستونی در برابر دشمنان هستند که دشمنان قصد تخریب این ستون را دارند اضافه کرد: مراسمات محرم حرکت‌های بزرگی برای ما هستند که نباید اجازه دهیم دشمن بر آنها تأثیر بگذارد.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» نیز ابراز کرد: انسان‌ها باید اهل قول و عمل صالح باشند و دیگران را هدایت، به اطاعات از خداوند سبحان و امر به معروف و نهی از منکر دعوت کنند.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: نویسندگان مستعد و توانمندی در شهرستان اندیمشک هستند که اجازه نخواهند داد میراث ماندگار شهدا خاموش شود.

 

وی اظهار کرد: خوشبختانه فعالان فرهنگی و روحانیت در این شهرستان پای کار هستند و محرم سال گذشته هم با وجود بیماری کرونا سنگ تمام گذاشتند.

 

حجت‌الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: با توجه به توانمندی‌های موجود در شهرستان اندیمشک، انسجام بیشتر میان مسئولان و مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی ضرورت دارد.

 

کد خبر 1198293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha