اجرای بیش از ۳۰ ویژه برنامه در شهرستان مارگون

رئیس ستاد نمازجمعه مارگون از اجرای بیش از ۳۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامی داشت پنجم مردادماه، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور در شهرستان مارگون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، «ابوطالب حیدری» در نشستی با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اقبال به نماز جمعه دشمن را ناکام و ناراحت می کند، چون با اقامه نماز جمعه نقشه های دشمن به هم می ریزد.

 

مسئول ستاد نماز جمعه مارگون گفت: نماز جمعه که نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است باید هر چه باشکوه تر و پر محتواتر اقامه شود.

 

وی در ادامه از برگزاری بیش از ۳۰ ویژه برنامه گرامی داشت پنجم مردادماه، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور در شهرستان مارگون در این هفته خبر داد و یادآور شد: تجلیل از امام جمعه شهرستان و همچنین امام جمعه سابق، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی، دیدار با خانواده های شهدا، اهدای خون توسط امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه، دیدار با خانواده های نمازگزار متوفی، برپایی میز خدمت توسط مسئولین، دیدار با خانواده های بی بضاعت، دیدار با نمازگزاران معتمد و ریش سفید، برپایی نمایشگاه کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی بین نمازگزاران، دیدار با علما و پیشکسوتان، تجلیل از گروه های جهادی و … بخشی از این برنامه ها است.

کد خبر 1198304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha