نیازمندی های دارویی و غذایی برای زوار  قبل از اربعین حسینی تامین شود

حسنی با بیان اینکه نیازمندی های دارویی و غذایی برای زوار قبل از اربعین حسینی تامین شود، گفت: لازم است همه کمیته های ستاد اربعین حسینی استان با مدیریت جهادی برای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی در استان پای کار باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، عصر امروز(۳۰ تیر) در نشست ستاد اربعین حسینی استان، اظهار کرد: نشست هایی با کمیته مشارکت های مردمی ستاد  اربعین حسینی استان برگزار شده است که در این نشست ها، نیازمندی  های غذایی و کمک هایی که در سنوات گذشته از طریق کمیته مشارکت های مردمی انجام شده  است مورد بررسی قرار گرفته است.

 

« محمد سبحان حسنی» تصریح کرد: علاوه بر کمک هایی که به کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی انجام می شود، جذب کمک هایی از دستگاه ها و نهادهای مختلف و خیرین نیز در دستور کار قرار دارد و همچنین مصوب شد که در راستای برآورد و میزان نیازمندی های تغذیه ای که باید پیش بینی شود، بررسی های لازم انجام گردد.

 

وی افزود: نشستی هم با کمیته بهداشت و درمان برگزار شده است که در این جلسه نیازمندی ها و اقداماتی که در این حوزه انجام گرفته بررسی شده و بحث بیمارستان های صحرایی، دارو و میزان سرم با توجه به برگزاری اربعین حسینی در ایام فصل گرم سال، تا کنون اقدامات مناسبی انجام گرفته است و مقرر شد که مابقی نیازمندی ها قبل از اربعین در استان تهیه و دپو شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ابراز کرد: در ایام اربعین حسینی، آمبولانس هایی در مسیر تردد زوار به فاصله ۵ کیلومتر مستقر می شوند و باید شرایط و امکانات لازم را برای استقرار این تعداد آمبولانس در مسیر فراهم شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ابراز کرد: نشستی با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شود و  با توجه به ظرفیتی که در این حوزه و در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی وجود دارد بتوانیم با تجهیز کمیته اطلاع رسانی، کار جدیدی در حوزه اطلاع رسانی در ایام اربعین حسینی و فرهنگی کلید زده شود.

 

حسنی تصریح کرد: برای تردد زوار از پل زائر تا پایانه مرزی مهران نیز تمهیداتی اندیشیده شده است و پیگیری های لازم در این زمینه صورت گرفته است و همچنین کمیته های ذیل ستاد اربعین حسینی در طول هفته جاری نشست هایی را برگزار کرده اند و لازم است که این نشست ها در راستای هماهنگی های بیشتر در طول هفته های آتی برگزار شود.

 

 

کد خبر 1198321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha