۷۵ طرح دینی و قرآنی توسط  ارشاد استان انتخاب شده است

صمدی گفت: بیش از ۱۵۰ طرح در سال ۱۴۰۰ توسط ارشاد استان واصل شده است که از بین این طرح ها حدود ۷۵ طرح دینی و قرآنی منتخب شد که همه در راستای اهداف قرانی به ویژه کاهش آسیب های اجتماعی بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمید صمدی» شامگاه پنج شنبه (۳۰تیر) در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی قصه گویی تبیین که با حضور  مسئولین استانی در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی برگزار شد؛ با حضور  مسئولین استانی در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی برگزار شد؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین در ابن همایش، با اشاره به قصه های قرآنی بیان کرد: هدف از بیان این داستان ها در قرآن، داستان‌گویی و قصه گویی نیست بلکه محتوای آن است.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اختتامیه جشنواره ملی قصه گویی تبیین در واقع شروع کار آن است و در ادامه کارگاههای تخصصی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ طرح در سال ۱۴۰۰ توسط ارشاد استان واصل شده است؛ گعت: از بین این ۱۵۰ طرح حدود ۷۵ طرح دینی و قرآنی منتخب شد که همه در راستای اهداف قرانی به ویژه کاهش آسیب های اجتماعی بوده است.

 

صمدی یکی از این طرح ها را جشنواره ملی قصه گویی قرآنی تبیین عنوان کرد و گفت: این جشنواره با توانایی های خود به طراز ملی رسید و در حال حاصر اختتامیه آن در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1198363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha