در راه‌اندازی کارخانه قند هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج هیچ عذر و بهانه‌ای از دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از طرح گردشگری تله کابین، کارخانه قند یاسوج، شرکت تولید دمنوش و قهوه، کارخانه طبیعت زنده و واحد تولید اسپلیت بازدید کردند.

 

سید علی احمدزاده در بازدید از پروژه تله‌کابین یاسوج گفت: با پیگیری از طریق بانک سپه کشور تسهیلات مورد نیاز این طرح را تامین می‌کنیم تا شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ گردشگری در سطح کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

 

محسن کوشش‌تبار معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: تخصیص اعتبار از طریق تسهیلات ارزان قیمت  در سطح ملی پیگیری می‌شود.

 

امیری سرمایه گذار طرح خواستار اعطای هفت میلیارد تومان تسهیلات از بانک سپه طبق قرارداد قبلی شد که با دریافت هفت میلیارد تسهیلات مابقی مبلغ سرمایه گذاری را خود تامین کند و طرح را به پایان برساند.


همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون اقتصادی وزیر کشور از عملیات راه اندازی کارخانه قند یاسوج بازدید کردند.

 

احمدزاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام گفت : از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که با تمام توان جهت راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج با ستاد اجرایی فرمان امام همکاری کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعال شدن کارخانه قند یاسوج افزود: با توجه به اینکه محصول این کارخانه استراتژیک و مورد نیاز مردم است لذا جهت همکاری برای راه‌اندازی کارخانه قند هیچ عذر و بهانه‌ای از مدیران پذیرفتنی نیست و همه باید برای هر چه سریعتر فعال شدن این کارخانه پای کار باشند.

 

بازدید از کارخانه نیما تهویه مطبوع، تولید اسپلیت دیگر پروژه‌ای که مورد بازدید قرار گرفت. این کارخانه برای ۱۹۵ نفر در سه شیفت اشتغالزایی داشته است.

 

سرمایه‌‌گذار این طرح درخواست تسهیلات ۱۰۰ میلیارد تومانی را داشت که معاون وزیر کشور قول همکاری ویژه در این را زمینه داد.

 

بازدید از کارخانه مواد شوینده شرکت فرآوری گیاهان دارویی طبیعت کیان و شرکت تولید کننده قهوه و دمنوش از دیگر پروژه‌های تولیدی و گردشگری است که مورد بازدید استاندار و معاون وزیر کشور قرار گرفت.

کد خبر 1198376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha