رونمایی از کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب» همزمان با چهلمین سالگرد شهادت شهید «دوران»

میرزایی گفت: کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب» همزمان با چهلمین سالگرد شهادت شهید «دوران» و در جمع هنرمندان و مسئولان فرهنگی هنری فارس و ... رونمایی می شود که مایه خرسندی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهرام میرزایی»، شب گذشته (پنج شنبه 30 تیر) در مراسم رونمایی از کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب» گفت: این کتاب همزمان با چهلمین سالگرد شهید «دوران» و در جمع هنرمندان و مسئولان فرهنگی هنری فارس و ... رونمایی می شود که مایه خرسندی است.

نویسنده کتاب «بغضی در نقاب» افزود: آفرینش انسان همواره با سختی همراه بوده و باید با سختی ها جنگید تا ثابت شود که انسان و صاحب اراده هستیم.

وی اضافه کرد: حضور در مراسم رونمایی از کتاب توسط حاضران را در میان مشغله های زندگی ارج می نهیم و شاهد این هستیم که همه ما مهمان سفره مردانی از جنس نور هستیم.

میرزایی گفت: نمایشنامه «بغضی در نقاب» به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید «دوران» رونمایی شده تا یاد و خاطره بزرگ مرد دیار فارس بار دیگر گرامی داشته شود.

«حمید نشاط»، منتقد هنری نیز در این مراسم تاکید کرد:  شهید دوران، شاهرخ ضرغام، نورالدین بکتری و ابوالفضل مهدیارها مفاخر سرزمین ما هستند و باید از همه توان خود برای شناخت قهرمانان کشورمان تلاش کنیم تا شرمنده خودمان نباشیم.

خاطر نشان می شود، در این مراسم از «سیاوش صفری نژاد» و «شمس الافاق شفیعی» به عنوان چهره های نمایشی استان فارس نیز تجلیل شد.

کد خبر 1198423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha