امروز دشمن خانواده ها را هدف قرار داده است

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: امروز دشمن خانواده ها را هدف قرار داده پس باید در مقابل دسیسه های دشمن هوشیار باشیم و فرزندانی را تربیت کنیم که محب و پیرو اهل بیت (ع) باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۳۱ تیر ماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، با اشاره به این که یکی از مهمترین دغدغه های رسول خدا (ص) برای پس از خود، به وجود آمدن سوء تدبیری و بد تدبیری بود، گفت: عدم برنامه داشتن و سوء تدبیر دین و دنیای انسان را تهدید می کند و موجب سقوط و نابودی می شود.

 

امام جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: دور اندیشی و آینده نگری موحب آسایش در زندگی می شود.

 

وی تاکید کرد: نظم و انضباط، برنامه ریزی و مشورت از مهمترین عوامل موفقیت انسان ها است که هیچ پشیمانی در آن نیست.

 

حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به این که واقعه مباهله حاوی پیام هایی است، بیان کرد: این روز نشانه حقانیت اسلام، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است و پیام دیگر آن این می باشد که فرزندان حضرت زهرا (س) فرزندان پیامبر اکرم (ص) هستند.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب با بیان این مطلب که خانواده در فرهنگی دینی ما جایگاه رفیعی دارد، خاطرنشان کرد: امروز دشمن خانواده ها را هدف قرار داده پس باید در مقابل دسیسه های دشمن هوشیار باشیم و فرزندانی را تربیت کنیم که محب و پیرو اهل بیت (ع) باشند.

 

وی با اشاره بر لزوم حفظ عفاف و حجاب، عنوان کرد: به لطف خداوند در جنوب کرمان و شهرستان رودبار جنوب وضعیت حجاب و پوشش مطلوب است.

 

حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به اجلاس سران آستانه در تهران، اظهار کرد: رهبر‌ معظم انقلاب اسلامی به سران کشورهای ترکیه و روسیه توصیه کردند که دلار را در مبادلات تجاری حذف کنند.

 

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: مهمترین پیام اجلاس آستانه این است که می شود مشکلات و مسائل منطقه را خود ما حل کنیم و نیازی به دخالت خارجی ها نیست.

 

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران، تاکید کرد: خطیب جمعه از سوی ولی فقیه زمان خطبه می خواند و دسیسه های دشمن را برملا می کند.

 

حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به این که نماز جمعه اهمیت بالایی در دین ما دارد، بیان کرد: در شان و منزلت نماز جمعه سوره ای نازل شده و به لطف خدا امروز در ۹۰۰ شهر کشور نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: موکب شهرستان رودبارجنوب مستقل شده و ظرف مدت کوتاهی بسیاری از امکانات فراهم شده اما کمبودهایی دارد بنابراین نیاز است که همه مردم با این موکب همکاری کنند.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: از مسئولین و نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم شرکت مس که معین اقتصادی شهرستان رودبار جنوب است را در این شهرستان مستقر کنند.

کد خبر 1198427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha