فرماندار سرایان خواستار تامین اعتبار پروژه حوزه علمیه شد

فرماندار سرایان خواستار توجه بیشتر آستان قدس رضوی جهت تامین اعتبار پروژه حوزه علمیه این شهرستان شد و گفت: این پروژه به دلیل کمبود اعتبار از پیشرفت کمی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان سرایان  امروز (۳۱ مرداد) در آستانه سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور با حضور مسئولان در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.



فرماندار سرایان در این جلسه گفت: با اختصاص بالغ بر یک چهارم اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان به حوزه راه‌های شهرستان یکی از مطالبات اصلی مردم این شهرستان مورد توجه عملی قرار گرفت.


«یاسر رضوی» با تاکید بر اینکه مسئولان با توجه به محدودیت‌های اعتباری باید دقت بیشتر و تلاشی مضاعف تری نسبت به سال‌های گذشته در خصوص مدیریت اعتبارات با هدف ارایه خدمات مناسب تر به شهروندان انجام شود، یادآور شد: مسئولان باید با طراحی منشور اخلاقی مدیریتی و مرور و بروز آن، برای ارایه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تمام همت و تلاش خود را مبذول دارند.

 


وی کارکرد مناسب مدیران و تعامل با سایر دستگاه‌ها و نیز عوامل اجرایی دستگاههای خود در راستای کاهش نارضایتی های مردم را بسیار اثرگذار توصیف کرد.

 


فرماندار سرایان در ادامه با توجه به حضور مسئول توسعه آستان قدس رضوی در جلسه شورای اداری خواستار توجه بیشتر در جهت تامین اعتبار عملیات اجرایی ساختمان حوزه علمیه سرایان که با کمک آستان قدس رضوی شروع شده و در مرحله انجام فونداسیون به دلیل کمبود اعتبار از پیشرفت پایینی برخوردار است، شد.

 


وی همچنین کمک به تاسیسات سرمایشی مصلی نماز جمعه را نیز خواستارشد.

 


امام جمعه سرایان هم در ابتدای جلسه از نماز جمعه به عنوان مظهر وحدت و شکوه و عظمت جامعه اسلامی و همچنین به عنوان رسانه ای که تمام توطئه های دشمنان را در طول هفته نقش بر آب می کند یاد کرد و راه اندازی بالغ بر ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه را از برکات نظام مقدس و عنایت خداوند بر امت اسلامی برشمرد.

 


حجت الاسلام «غلامرضا مرتضائی نیا» همچنین نماز جمعه را مانور متدینین در نظام مقدس اسلامی معرفی و افزود: همه باید مبلغ و مروج نماز جمعه باشیم.

 


 

 

کد خبر 1198466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha