حرکات دیپلماسی ماه‌های اخیر نشان داد که ایران منزوی نیست

حجت‌الاسلام موسوی گفت: سطح وسیعی از حرکات دیپلماسی ماه‌های اخیر نشان داد که ایران منزوی نیست و عزت و شکوه این کشور، روز به روز افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۳۱ تیر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، با بیان اینکه انسان‌ها زمانی ارزش پیدا می‌کنند که بیشتر روی خود کار کنند اظهار کرد: انسان‌ها باید ضمن تقواپیشگی، اقدام به خودسازی کنند.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: فرزندان به عنوان زینت محسوب می‌شوند و انتظار می‌رود خانواده‌ها فرزندان‌شان را با خود به برنامه‌ها و مراسمات فرهنگی و مذهبی بياورند.

 

وی ضمن گرامیداشت پنج مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) اذعان کرد: امام راحل به دنبال هوای نفس و مال دنیا نبود.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه باید نماز را اقامه و ارتباط خود را با خداوند سبحان زیاد کنیم تصریح کرد: ما اگر نماز نمی‌خواندیم، نمیتوانستیم انقلاب کنیم.

 

وی با تأکید بر لزوم تبدیل اقامه نماز به یک فرهنگ تصریح کرد: در رابطه با جایگاه و اهمیت نماز جمعه حدیث و آیات ارزشمندی وجود دارد.

 

امام جمعه اندیمشک عنوان‌ کرد: سفر رؤسای جمهور کشورهای روسیه و ترکیه به ایران، سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان را تحت‌الشعاع قرار داد چرا که دشمنان ایران به دنبال اهداف خود بودند.

 

وی بیان کرد: سطح وسیعی از حرکات دیپلماسی ماه‌های اخیر نشان داد که ایران منزوی نیست و عزت و شکوه این کشور، روز به روز افزایش می‌یابد.

 

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود تعبیری با این مضمون داشتند که جهان در آستانه یک تحول و عزم جدید بین‌المللی است.

 

وی در ادامه به بیان روایاتی از واقعه روز مباهله و مطالبی پیرامون عملیات مرصاد پرداخت.

 

کد خبر 1198473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha