نمازجمعه پایگاه معنویت و مقاومت است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: نمازجمعه پایگاه معنویت و مقاومت است و باید در این پایگاه هفتگی مومنین حضور فعال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت پنجم مرداد چهل و سومین سالگرد اقامه اولین نمازجمعه رسمی جمهوری اسلامی ایران در تهران که به امامت آیت ‏اللَّه طالقانی برگزار شد، اظهار داشت: نمازجمعه پایگاه معنویت و مقاومت است.

 

امام جمعه پردیس با بیان اینکه نمایش اقتدار دریایی ایران در رونمایی از ناودسته پهپادی نشان از توانمندی نیروی دریایی است گفت: نمایش این اقتدار مایه مباهات و افتخار است.

 

وی با اشاره به اینکه بدون تردید، غرب در برابر حل و فصل موضوع هسته‌ای ایران از ارائه تضمین به ایران خودداری می‌کند تا ساختار تحریم‌های حداکثری علیه ایران دست‌نخورده باقی بماند و افزود: بعد از اجرای توافق هم تعلیق موقت تحریم‌ها، بدون ارائه هیچ نوع تضمین باشد تا انتفاع اقتصادی ایران از توافق صورت نگیرد.

 

خطیب نماز جمعه پردیس با تاکید بر اتکا به مردم عنوان داشت: کار را باید به مردم سپرد، مسئولین و نهادها باید به این بلوغ برسند که کار را باید به دست مردم سپرد که قرارگاه فرهنگی شهرستان در همین راستا شکل گرفته است.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نشست سران کشورهای ترکیه و روسیه در ایران اظهار داشت: این اجلاس بدون آمریکا برگزار شد و مسیری را طی کرد که برخلاف سیاست‌های آمریکا است.

کد خبر 1198481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha