نشست صمیمی جمعی از فرهنگیان جنوب شرق استان تهران برگزار شد

نشست صمیمی جمعی از فرهنگیان جنوب شرق استان تهران با مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،صبح امروز با حضور مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، دهنوی معاون پرورشی،مرتضی تاجیک معاون‌آموزش متوسطه  ،سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا به همراه جمعی از فرهنگیان جنوب شرق استان تهران ، نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و معاونین با جمعی از فرهنگیان جنوب شرق استان عصر پنجشنبه در مدرسه شهید کتی بخش جلیل آباد در شهرستان پیشوا برگزار شد.

 

در این نشست صمیمی که به همت جمعیت فرهنگیان جوان ،مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پیشوا و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران  در دبیرستان شهید کتی جلیل آباد پیشوا برگزار شد،جمعی از فرهنگیان شهرهای ورامین،قرچک ،پیشوا و پاکدشت سوالات خود را در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش با مدیرکل و معاونین در میان گذاشتند.

 

گفتنی است، از نکات جالب این‌نشست ،فضای کاملا صمیمی،بیان دغدغه های دلسوزانه،پیشنهادات و انتقاداتی بود که فرهنگیان با مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در میان گذاشتند.

 

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این نشست گفت: همه ی ما عضو خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستیم که با دغدغه‌های گوناگونی در این خانواده مواجهیم و با یاری یکدیگر  دغدغه های مختلف حوزه آموزش و پرورش را رفع می نماییم‌.

 

وی ادامه داد: ارتباط کاملا صمیمی با همکاران فرهنگی و شنیدن سخنان و مطالبات فرهنگیان از جمله مسائل مهمی است که با جدیت در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران دنبال می کنیم .

 

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: در این نشست مطالبات و مسائل مختلف همکاران خودمان را به صورت کاملا صمیمی شنیدیم و امیدواریم در کنار یکدیگر در جهت ساختن آموزش و پرورشی پویا قدم برداریم.

کد خبر 1198486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha