قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد از استاد اخلاق دوره نوجوانی

محمد مهدی اسماعیلی در سفر به همدان، ضمن دیدار با تعدادی از فعالان فرهنگی استان به مقام ابراهیم انتظام، معلم پیشکسوت و آموزگار دوره نوجوانی خود، ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در  سفر به همدان، ضمن دیدار با تعدادی از فعالان فرهنگی استان و ستاد برگزاری کنگره شهدای استان با استاد ابراهیم انتظام معلم پیشکسوت همدانی و استاد اخلاق مدرسه شهید مطهری دیدار کرد.
محمد مهدی اسماعیلی ضمن ادای احترام به آموزگار خود در دوره دبیرستان به شاگردی او سال‌های ۷۰ و ۷۱ اشاره کرد و گفت: آن سال‌ها از طریق استاد انتظام با دیدگاه ها و اندیشه های آیت‌الله شهید مدنی بیشتر آشنا شدم.
وی با تأکید بر اینکه تدین، انقلابی‌گری و ولایت مداری استاد همیشه زبانزد بوده از سال‌ها تلاش این معلم پیشکسوت برای پرورش شاگردانش قدردانی کرد.
 ابراهیم انتظام هم با ابراز خرسندی از دیدار مجدد با شاگرد خود، خطاب به وی خاطرنشان کرد: بزرگی انسان به علم، اخلاق و تقواست و امیدوارم با حضور چهره ای انقلابی چون شما در مسند وزارت خانه فرهنگ و ارشاد، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر کشور باشیم.

 

کد خبر 1198501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha