سلام فرمانده، صدور فرهنگ مهدویت به جهان است

حجت الاسلام موسوی خراسانی با اشاره به خوانده شدن سرود سلام فرمانده در کشورهای مختلف به زبان آنها، و دستگیری خوانندگان این سرود در کشوری مانند آذربایجان، گفت: این سرود، تفکر مهدویت و انتظار برای امام زمان(عج) را به جهان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر به حضور مردم در راهپیمایی ۱۰ کیلومتری تهران و جمعیت مردمی در پارک دانیال نبی (ع) گلشهر اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی سه میلیون نفری که فقط در میدان ولی عصر (عج) برگزار شد و جشن های دیگر نقاط کشور، نشان داد که مردم ایران اسلامی مومن هستند و بنا به پیام رهبری، این ایمان را باید تبدیل به عمل کرد.
 

امام جمعه گلشهر  با اشاره به سرمایه گذاری های کشورهای معاند و برنامه سازی ها برای عدم حضور مردم در مراسم های مذهبی، بیان کرد: مردم به اهل بیت (ع) احترام و محبت دارند و این محبت، سنگ بنای ایران اسلامی است و سرود سلام فرمانده که در کشورهای مختلف با زبان همان کشورها اجرا شد، صدور تفکر مهدویت و انتظار برای امام زمان (عج) از ایران اسلامی چنان بود که کشور آذربایجان، خوانندگان آن را دستگیر کرد و در کشورهای لبنان و عراق و غیره به صورت میلیونی خوانده شد.

وی به سفر بی نتیجه بایدن به منطقه و سفر روسای جمهور روسیه و ترکیه به ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: این اجلاس، یک فضای ضد آمریکایی در منطقه ایجاد کرد و حتی برای کشورهای حامی ایران اسلامی نیز یک دستاورد بزرگ بود و ترکیه را ازحمله به سوریه منصرف کرد.

حجت الاسلام موسوی خراسانی با یادآوری خبر فروش پهباد ایرانی به روسیه با انتقاد کسانی پیش از این هنر ایرانی را آبگوشت بزباش می دانستند، صادرات پهباد به ابر قدرت نظامی، سبب عزت و افتخار ایران برشمرد.

امام جمعه گلشهر در پایان برای حل مشکلات اقتصادی مردم  توسط مسئولان کشور ابراز امیدواری کرد./

کد خبر 1198508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha