برگزاری هشتمین نشست قرارگاه فرهنگی ائمه جمعه شهرستان آران و بیدگل

هشتمین نشست قرارگاه فرهنگی ائمه جمعه شهرستان آران و بیدگل در دفتر امام جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل،  هشتمین نشست قرارگاه فرهنگی ائمه جمعه شهرستان آران و بیدگل در دفتر امام جمعه  آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این نشست هر یک از ائمه جمعه با تبریک ایام مباهله و پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گزارش و اقدامات خود را در خصوص این مناسبت ها ارائه کردند.

 

در ادامه این نشست، دبیر قرارگاه و امام جمعه آران و بیدگل با قدردانی و تشکر از زحمات ائمه جمعه و تبریک این ایام، به اهمیت اقامه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه موجب ارتقای بصیرت دینی و اعتقادی مردم می شود و نقش مهمی در ایجاد مشارکت های اجتماعی دارد.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی  بیان کرد: نماز جمعه دژ محکمی برای حراست از دستاوردهای نظام است و کارکرد آن دارای ساختار دائم و اساسی در حوزه دینی و سیاسی است.



رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: امروز در شرایط خاص قرار داریم و امپراطوری های دنیا به دنبال آن هستند تا با امکانات گسترده بر علیه جمهوری اسلامی ایران برخیزند اما نماز جمعه نقش کلیدی برای مقابله با هجمه های دشمنان دارد.



حجت الاسلام سلیمانی در ادامه گفت: هماهنگی، هم افزایی، همدلی  و پرهیز از کارهای سلیقه ای سبب شکوفایی و بهره وری بهتر نمازجمعه می‌شود.

 

در پایان این نشست بر لزوم برنامه ریزی دفاتر نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل جهت برگزاری باشکوه بزرگداشت پنجم مرداد تاکید شد./

کد خبر 1198514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha