تنها دو حاجي ايراني در مكه بستري هستند

بر اساس آخرين اطلاعيه مرکز پزشکی حج و زیارت تنها دو حاجي ايراني در بيمارستان سعودي در مكه بستري هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دراين اطلاعيه به ارائه 207531 هزار مورد خدمات پزشکی، درمانی و امدادی به زائرین ایرانی از شروع عمليات حج تاكنون اشاره شده است. 
بر اساس اطلاعيه مرکز پزشکی حج و زیارت ارائه خدمات در مطب های فعال و درمانگاهها در مدينه و مكه وهمچنين بیمارستان مکه به حجاج کشورمان روند طبیعی دارد و تاکنون بالغ بر69 هزار 520 مورد ویزیت درمطب هاي مجموعه ها و 13857 مورد ویزیت تخصصی توسط پزشکان متخصص انجام شده است.


اين اطلاعيه مي افزايد كه بالغ بر8705 مورد خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و اکو قلب نیز صورت گرفته و 33632 مورد خدمات پرستاری و بالینی مانند نوار قلب، کنترل فشار خون، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی و درخواست آمبولانس و انتقال بیمار به زائران ارائه شده است.
در اين اطلاعيه با اشاره به ارائه 453 مورد خدمات بستری موقت در اورژانس، بستری در بخش مردان، زنان و CCU آمده است: درحال حاضرزائري در بیمارستان مکه بستري نيست و تنها دو زائر در بیمارستان سعودی بستری و تحت درمان هستند كه قرار است به ايران منتقل شوند.


گفتني است با انجام آخرین هماهنگی ها برای انتقال زائران ایرانی بستری در بیمارستان توسط تیم درمان به ايران ديروز اولين مرحله با اعزام دو بيمار بستري در بيمارستان هاي نور و ملك عبدالله مكه  كه بيهوش بودند، انجام شد و براي ادامه درمان با پرواز هواپيمايي ايران اير به كشور انتقال يافتند.

کد خبر 1198534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha