اولویت ما در نماز جمعه، مردمداری و خدمت رسانی است/ فعالیت بیش از ۷۰۰ نفر در ستادهای نماز جمعه یزد

حجت الاسلام نجم الهدی با اشاره به اجرای برنامه نماز جمعه در استان گفت: اولویت ما در نماز جمعه، مردمداری و خدمت رسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام نجم الهدی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه یزد با اشاره به عید مباهله فت: این روز ، روز پیروزی تمام حق  بر شرک و کفر است که باید بیشتر به آن توجه کنیم و از آن به عنوان فرهنگ غنی و سرمایه بزرگ عالم اسلام یاد می شود.

 

وی افزود: پنجم مردادماه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی اقامه شد که امام (ره) از این نماز به عنوان رویداد مهمی یاد می کنند که در راس همه امور بودن یکی از این ویژگی های نماز جمعه از زبان امام (ره) بوده است.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان یزد بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) از نماز جمعه به عنوان حج مستمندان یاد می کنند که نشان از جایگاه نماز جمعه است.

 

وی گفت: ما به حسب وظیفه خود احساس نیاز داریم و مکلفیم که آن را به جایگاه عظیمی برسانیم.

 

حجت الاسلام نجم الهدی ادامه داد: در طول این سالها یکی از تاکیدات نماز جمعه همان جهاد تبیین است که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما حول محور نماز جمعه اقدامهایی داشتیم که محل انجام واکسیناسیون، خدمت در ایام کرونا و اجرای بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری بوده است.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان یزد افزود: شعار ما در این ایام «همیشه مردمی و همیشه انقلابی » است.

 

وی بیان کرد: اعضای ستاد نماز جمعه در استان حدود 700 نفر هستند که 400 نفر به صورت جدی و هر هفته در نماز جمعه شرکت می کنند.

 

نجم الهدی ادامه داد: اولویت ما در نماز جمعه مردمداری و خدمت رسانی است و سعی داریم از هر ظرفیتی در این راستا استفاده کنیم.

 

وی تاکید کرد: ما برای حضور جوانان در نماز جمعه در چند سیر کار کردیم که استفاده از ستادهای نماز جمعه و برگزاری دوره های آموزشی برای آنها، تنظیم برنامه فرهنگی در دوره های مختلف در نماز جمعه از جمله این موارد است.

 

کد خبر 1198610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha