تخصیص اعتبارات فاروج بیش از میانگین استانی بود

دبیر کمیته برنامه ریزی فاروج گفت: تخصیص ۵۲ درصدی اعتبارات سال گذشته فاروج نسبت به تخصیص سطح استان چهار تا پنج درصد بیشتر بود.

«قربان کیوان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: اعتبار مصوب سال گذشته شهرستان فاروج از تمامی منابع، 118 میلیارد تومان با تخصیص 52 درصدی بود که از این رقم 31 میلیارد تومان نقدی و بقیه اسناد سه ساله خزانه بود.

 

دبیر کمیته برنامه ریزی فاروج با اشاره به اینکه تاریخ جذب اعتبارات امسال تا 31 شهریور تمدید شد، افزود: امیدواریم مدیران از این فرصت برای جذب حداکثری اعتبارات استفاده کنند.

 

کیوان، اعتبار امسال استان از قانون بودجه را هزارو 225 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: توزیع سهم شهرستان های استان 900 میلیارد تومان بوده که از این رقم سهم فاروج 81 میلیارد تومان است.

 

وی با اشاره به اینکه از جمله منابع پیش بینی شده از مابه التفاوت 900 میلیارد تا هزارو 225 میلیارد تومان، اختصاص 35 میلیارد تومان برای طرح های دانش بنیان است، افزود: مدیران شهرستان برای جذب اعتبار از این محل باید طرح هایی با ماهیت دانش بنیان معرفی کنند.

 

کیوان، به اختصاص 30 میلیارد تومان از بودجه استان برای تعمیر و تجهیز و تکمیل ساختمان های اداری اشاره کرد و گفت: امسال این رقم نسبت به سال گذشته سه برابر شده و دستگاه های اداری نیازمند این اعتبار، برای جذب آن، فرصت را از دست ندهند.
 

دبیر کمیته برنامه ریزی فاروج افزود: 100 میلیارد تومان از این اعتبارات هم به صورت گلوبال در اختیار شورای برنامه ریزی برای سفرهای استانی است که مدیران با پیش بینی طرح های نیازمند اعتبار و موثر در مجموعه خود، در زمان این سفرها می توانند سهمی برای شهرستان تعریف کنند.

 

کد خبر 1198618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha