اجرای طرح نهج البلاغه خوانی در اوقات فراغت تابستانی

صمدالله سعیدی گفت: از ابتدای اوقات فراغت تابستانی طرح نهج البلاغه خوانی با هدف ترویج مفاهیم این کتاب ارزشمند آغاز شده است.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های اوقات فراغت تابستانی، گفت: دوره های آموزش قرآن کریم شامل روخوانی، روانخوانی و تجوید یکی از این برنامه ها است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت افزود: یکی از برنامه های اوقات فراغت، برگزاری دوره های شرح مفاهیم و تفسیر قرآن کریم است.

 

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای اوقات فراغت تابستانی طرح نهج البلاغه خوانی با هدف ترویج مفاهیم این کتاب ارزشمند آغاز شده است.

 

سعیدی ابراز کرد: دوره های سبک زندگی اسلامی با محوریت اخلاق و رفتار اسلامی از دیگر برنامه های اوقات فراغت است که برای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت ادامه داد: جلسات قرائت قرآن کریم نیز در ایام فراغت تابستانی به صورت هفتگی در حال برگزاری است.

 

وی اظهار کرد: فعالیت های ورزشی یکی دیگر از محورهای فعالیت های تابستانی کانون است که با هدف سلامتی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در نوجوانان و جوانان مسجد برگزار می شود.

 

سعیدی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های اوقات فراغت برگزاری دوره های هنری همچون خیاطی و بافتنی در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز دوره های آموزش کمک های اولیه با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان برای اعضای کانون برگزار می شود.

کد خبر 1198658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha