تمجید رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج از فعالیت های واحد خواهران ستاد

حجت الاسلام مردانی ضمن تمجید از فعالیت های صورت گرفته توسط واحد خواهران ستاد نماز جمعه یاسوج، گفت: این واحد علاوه بر فعالیت های ارزشمند، در زمینه جذب نوجوانان و جوانان خواهر موفق عمل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «امیر مردانی» امروز در نشست کارگروه خواهران ستاد نماز جمعه یاسوج ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: میزان نقش و مشارکت زنان در جامعه به ویژه در زمینه­ های فرهنگی، اجتماعی تا حد زیادی به برخورد و نگرش آن جامعه نسبت به زنان بستگی دارد.

 

رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج گفت: در صورتی که به زن به عنوان نیروی فعال و سازنده نگریسته شود، حضور و مشارکت حقیقی زنان در عرصه­ های مختلف فعالیت­رها افزایش می­ یابد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت فعال زنان در فعالیت‌های فرهنگی جامعه مسئله‌ای است که از دیر باز با موانع و مشکلات فراوانی روبه­ رو بوده است.

 

حجت الاسلام مردانی گفت: این موانع در قالب‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و... جلوه پیدا کرده و هر کدام می­ توانند در میزان مشارکت زنان در فعالیت­ های فرهنگی موثر باشند.

«زهرا حیدری» نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های واحد خواهران در دهه امامت و ولایت، گفت: در روز عید غدیر با برپایی موکب، پخت و توزیع غذای گرم در شهر و مناطق محروم شهر یاسوج در دستور کار قرار گرفت.

 

مسئول واحد خواهران ستاد نماز جمعه یاسوج برپایی ایستگاه صلواتی را از دیگر فعالیت های این واحد دانست و افزود: پایگاه مصلی و واحد خواهران ستاد نماز جمعه در هر مناسبت دینی، ملی و انقلابی فعالیت های لازم را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه این واحد در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، مجازی و ... فعالیت دارد، ادامه داد: هم اکنون هشت کلاس در زمینه های اشتغال، فضای مجازی، گلیم بافی، گلدوزی، خیاطی و ... با مربی گری اعضای خواهر عضو ستاد در حال برگزاری است.

 

حیدری برنامه های ورزشی ویژه اعضا در پارک بانوان را در دستور کار این واحد دانست و افزود: سفره صلوات ویژه محلات همراه با اجرای دعای کمیل، برگزاری سه شنبه ها و پنج شنبه های مهدوی و ... نیز از دیگر برنامه های واحد خواهران ستاد نماز جمعه یاسوج هستند.

مسئول واحد خواهران ستاد نماز جمعه یاسوج گفت: همه ما در برابر تک تک افراد جامعه مسئول بوده و باید برنامه ریزی اصولی برای انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی داشته باشیم.

 

گفتنی است در این نشست بانوان شرکت کننده نظرات و پیشنهادهای خود را در زمینه اجرای مطلوب برنامه های فرهنگی و هنری بیان کردند.

کد خبر 1198671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha