طرح هادی روستاهای استان البرز با هدف اشتغالزایی ویژه روستانشینان اجرا می شود

عبداللهی با اعلام خبر بازنگری در خصوص طرح هادی و اهمیت اجرای آن گفت: طرح هادی روستاهای استان البرز با محوریت اشتغالزایی ویژه روستانشینان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که شنبه ۱ مرداد در سالن شهدای دولت استانداری البرز برپا شد گفت: طرح هادی روستاهای استان البرز با محوریت اشتغالزایی ویژه روستانشینان اجرا می شود. 

 

استاندار البرز افزود: ایجاد اشتغال ویژه روستاییان در قالب طرح هادی با توجه به اهمیت بهره مندی از ظرفیت های جوانان در عرصه آبادانی روستاها راهبرد و نقطه هدف این طرح است.

 

وی با اشاره به اهمیت بازنگری طرح هادی روستایی عنوان کرد: متناسب با اهمیت اجرایی طرح های هادی این مهم به منظور تسریع در اجرا مورد بازنگری است. 

 

وی اظهار کرد: شهرستان طالقان با بهره مندی از روستاهای بکر و خوش آب و هوا یکی از مهمترین نقاط اجرایی طرح هادی با رویکرد اشتغالزایی روستائیان است. 

 

عبداللهی با بیان اینکه اعتبارات لازم با در نظر گرفتن موضوع تبصره قانونی ۱۸ برای حمایت دولت در زمینه اشتغالزایی در روستاها در نظر گرفته شده است بیان کرد: بانک های عامل موظف هستند در خصوص طرح هادی و ایجاد اشتغالزایی همکاری لازم را داشته باشند. 

 

استاندار البرز خطارنشان کرد: اعتبارهای لازم با هدف اشتغالزایی به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در سطح شهرستان اعطاء می شود تا آنان با توجه به مراجعه روستاییان نسبت به پرداخت آن اقدام کنند. 

 

کد خبر 1198675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha