مسیر انس با موضوع معرفی الگو آیه ۲۱ سوره احزاب

برنامه "مسیر انس" كه با محوریت آموزش حفظ، ترجمه، قرائت و تجوید قرآن كریم شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۹ صبح به مدت ۲۵ دقیقه به روی آنتن رادیو قرآن می رود، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تولید، پخش و تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ برنامه مسیر انس پنج شنبه ها با موضوع آشنایی با چند نوجوان قرآنی، یك آیه،یك پرسش و باغ كتاب روی آنتن می رود كه مخاطبان می توانند به صورت پیامكی و تلفنی در برنامه مشاركت داشته باشند.

 

مسیر انس روز پنجشنبه دوم تیر ماه نیز همچون برنامه های قبل با حضور نوجوانان حافظ قرآن كریم، طه محمدی و ملیكا علی محمدی همراه بود. پخش آیتم یك آیه زندگی با هدف روخوانی و مفاهیم آیات موضوعی قرآن كریم به كارشناسی استاد رضا نباتی نیز به معرفی الگو آیه ۲۱ سوره احزاب، یك آیه پرسش با هدف پاسخ به پرسش های قرآنی مخاطبان با همراهی زهرا امینی حافظ كل قرآن كریم، باغ كتاب ، معرفی كتاب نفرت در اسارت به نویسندگی عطیه سادات صالحیان، مسابقه و ....، از دیگر بخشهای این برنامه بود.گفتنی است؛ مسیر انس روز های پنج شنبه به تهیه كنندگی مونا توسلی به روی آنتن می رود.

کد خبر 1198689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha