روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی مکلف به همکاری مستمر با خبرنگاران هستند

دوستی گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی مرتبط با دولت مکلف به همکاری مستمر با خبرنگاران به ویژه خبرگزاری ایرنا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی دوستی » در دیدار با علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) با تقدیر از تلاش‌های این خبرگزاری در حوزه پوشش اخبار دولت اظهار داشت: ایرنا رسانه پر سابقه‌ای است که زحمت پوشش مناسب اخبار دولت را بر عهده دارد. 

 

وی افزود: با وجود رسانه‌های معاند که همواره سعی دارند مردم را دلسرد و ناامید کنند ، کار خبرنگاران به ویژه در خبرگزاری ایرنا سخت‌تر هم شده است. 

 

استاندار هرمزگان گفت: بنا به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری، تبیین اقدامات مهم نظام وظیفه رسانه ها و همه خدمتگزاران مردم است و خبرگزاری ایرنا به عنوان بازوی مهم پوشش خبری و خبررسانی، با تهیه گزارش و تحلیل محتوا می‌تواند در این مسیر کمک شایانی داشته باشد. 

 

وی تصریح کرد:با وجود تعداد پرسنل محدود خبرگزاری در راستای اطلاع رسانی مطلوب نیاز است روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی که به نوعی با دولت مرتبط هستند با امکاناتی که در اختیار دارند با ایرنا هماهنگ باشند تا نتیجه مطلوب حاصل شود. 

 

« علی نادری »، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا نیز در این دیدار، هرمزگان را استانی راهبردی برشمرد که ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله در صنایع و بنادر دارد.
 

 

وی افزود: سیاست دولت سیزدهم توسعه بنادر و گسترش روابط خارجی و تسهیل مبادله کالا است که این مسئله برای خبرگزای تکلیف ایجاد می‌کند هرمزگان را به صورت ویژه ببینیم و این استان را در حوزه خبری تقویت کنیم. 

 

نادری گفت: در هرمزگان مسائل عمدتا ملی هستند و نیاز است نگاه ملی به مسائل این استان داشته باشیم و فعالیت‌های دولت به شکل مطلوب در قالب گزارش و خبر ویژه اطلاع رسانی شود.

 

گفتنی است در پایان این دیدار کمیل بهشتیان به عنوان رئیس جدید خبرگزاری ایرنا در استان هرمزگان معرفی و از زحمات خلیل تنیده که به کسوت بازنشستگی نائل آمده تجلیل شد. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1198706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha