بیستمین رویداد عطر سیب امسال میزبان بیش از ۵ هزار هیئت است

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال در بیستمین رویداد عطر سیب میزبان بیش از ۵ هزار هیئت باشیم.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری ویژه برنامه‌های بیستمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» پیش از ظهر امروز شنبه یکم مرداد با حضور «سید علیرضا فاطميان‌پور» معاون فرهنگی و سخنگوی رویداد فرهنگی عطر سيب و «مصطفی جامه‌دار» رئيس فرهنگسرای عترت  در جدید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران  برگزار شد. 

 

در این نشست «سید علیرضا فاطميان‌پور» معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: رویداد فرهنگی «عطر سیب» بیش از دو دهه قبل با هدف کمک به هیئت‌ها و تامین نیازهایشان راه‌اندازی شده است، هیئت‌های بزرگ و کوچک و حتی روضه‌های کوچک خانگی می‌توانند از امکانات  این رویداد بهره مند شوند.

 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اظهار کرد:  پیش‌بینی می‌کنیم امسال میزبان بیش از ۵ هزار هیئت در دبیرخانه عطرسیب باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بیستمین دوره نمایشگاه عطر سیب از ۲ تا ۹ مردادماه، ساعت ۱۶ تا ۲۳، در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

 

سید علیرضا فاطميان‌پور با بیان اینکه مراسم عزاداری برای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یک سوگواری ملی محسوب می‌شود، گفت: نمایشگاه عطر سیب خدمات خود را علاوه بر هیئت‌های خرد و کلان و روضه‌های کوچک خانگی، به عموم مخاطبان و شهروندان ارائه می‌دهد لذا این رویداد برای حضور خانواده‌ها طراحی شده است.

 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران  با اشاره به ارایه خدمات  بیستمین رویداد  فرهنگی عطر سیب خاطر نشان کرد:  در نمایشگاه عطر سیب از لباس‌های سیاه تا زنجیرهای کوچک و بزرگ، بساط نذری‌های کوچک خانگی، طرف یکبار مصرف، لوازم بهداشتی تا کتیبه‌ها و پرچم‌ها و محصولات فرهنگی تا لوازم صوتی و الکترونیکی و مواد غذایی در نمایشگاه عطر سیب عرضه می‌شود.

 

سید علیرضا فاطميان‌پور درخصوص تخفیفات درنظر گرفته شده برای نمایشگاه بیستمین رویداد  فرهنگی عطر سیب  گفت: عرضه کنندگان در این نمایشگاه، تخفیفات مختلفی را برای کالاهای خود در نظر گرفته‌اند که بخش مهمی از نمایشگاه امسال به غرفه‌ها و اقلام فرهنگی و هنری مرتبط با ایام سوگواری اختصاص دارد و اقلام متناسب برای برگزاری هیئات و روضه خانگی و نیازهای خانواده‌ها پیش‌بینی شده است.

 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران   همچنین گفت: در نمایشگاه عطر سیب امسال ۱۲ بخش اصلی وجود دارد، کتاب عاشورا، کتاب شعر، تکیه محتشم، تکیه تجربه هیئت، تکیه کودک، محصکلات کودک، تکیه نوجوان، محصولات نوجوان، محصکلات فرهنگی، محصولات روضه خانگی، دکور هئیت، معرض البرکات، کتیبه و بیرق و پوشاک محرمی بانوان و اقان بخش‌های این نمایشگاه است.

 

 

علیرضا فاطمیان‌پور تفاوت نمایشگاه عطر سیب امسال را تامین همه هیئات ها بیان کرد و افزود: همه نیازهای محرمی خانواده‌ها در یکجا با قیمت مناسب عرضه می‌شود و روزانه برنامه‌های حاشیه روضه خوانی و پرده‌خوانی خواهیم داشت و کودک و نوجوان بخش خدمات ویژه خواهیم داشت.

 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران  با اشاره به اینکه سیاست و ماموریت جدید سازمان توجه ویژه به قشر نوجوان  است، گفت: در دوره جدید به صورت پررنگ توجه ویژه به نوجوانان شده است لذا برنامه عطر سیب چنین برنامه‌هایی را تدارک دیده است تا نقش مشارکت پذیری در ایجاد هیئات مذهبی داشته باشند و نقش کانون‌هایی نوجوانی در ارتباط با هیئات بزرگ تهران و ارتباط با پیرغلامان تهران را طراحی کرده‌ایم.

کد خبر 1198738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha