زباله در گیلان به بهترین نحو جمع‌آوری می‌شود

دلخوش با اشاره به اینکه با تدابیر اندیشیده شده زباله در گیلان به بهترین نحو جمع‌آوری می‌شود گفت: زیست محیط یک چالش بزرگ گیلان است که باید در این مسیر بیشتر گام برداریم تا استان و شهرستانی بدور از زباله داشته باشیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدکاظم دلخوش» صبح امروز(شنبه، 1مرداد) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: مدیران شهرستان باید به دنبال خدمت به مردم باشند و از بازی‌های سیاسی فاصله بگیرند.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌ها در سطح کشور به خواب رفته است اما تمامی پروژه‌های شهرستان در حال اجرا است افزود: اعتبارات خوبی برای پیشرفت پروژه‌های شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

 

وی با بیان اینکه برای پست مدیریت افراد بسیاری هستند اما وقتی یک مدیری آورده‌ایم تا کار کند پس بهتر است خدمت به مردم را در اولویت قرار دهد تا او را برکنار نکنیم گفت: دستگاه‌ها و مدیران نسبت به مجموعه تحت اداره خود بی تفاوت نباید بمانند و ما به هیچ عنوان بدون دلیل دخالت نمی کنیم.

 

دلخوش با اشاره به اینکه شبانه‌روز در روستاها برای رفع مشکلات هستم و در مجلس برای پیشبرد کارهای عمرانی فریاد می‌زنم تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای از مدیران شهرستان به جای همراهی با ما، دنبال تغییر و تحولات سیاسی شهرستان هستند و پول خرج می‌کنند.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراد کاردان باید وارد مجلس شوند تا حق مردم را بگیرند بیان کرد: مردم باید در انتخابات در انتخاب فرد اصلح و توانمند هوشیار باشند تا فریادرسی داشته باشند.

 

وی با اشاره به مشکل زباله در سطح استان اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده زباله در گیلان به بهترین نحو جمع‌آوری می‌شود.

 

دلخوش با بیان اینکه تفکیک از مبدا زباله می‌تواند درآمدزا باشد افزود: زیست محیط یک چالش بزرگ گیلان است که باید در این مسیر بیشتر گام برداریم تا شهرستانی بدور از زباله داشته باشیم .

 

 

کد خبر 1198740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha