اعضای شورای نظارت بر هنرهای نمایشی در گچساران انتخاب شدند

در آئینی که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با حضور اعضا برگزار شد، اعضای شورای نظارت بر هنرهای نمایشی در این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در این آئین حسنعلی فاتحی، امین گنجون، امیرحسین گشتاسبی و مسلم نارکی به عنوان اعضای جدید منصوب شدند و رحیم قرایی دانش آموخته رشته هنرهای نمایشی گرایش کارگردانی و از هنرمندان نمایش به عنوان مسئول شورای نظارت بر هنرهای نمایشی گچساران انتخاب شد.

 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد گچساران در این آئین گفت: اعضای شورای نظارت بر اجرای هنرهای نمایشی در شهرستان گچساران به منظور ارتقای سطح کیفی اجراهای نمایشی در این شهرستان و سهولت در روند اجرای عمومی نمایش انتخاب می شوند.

 

اورنگ نارکی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و نقش تعزیه به عنوان گرمابخش سوگواری های محرم، تاکید کرد: نقش هنرهای نمایشی در برگزاری برنامه های مذهبی پررنگ است.

 

وی بیان کرد: هنرمندان هنرهای نمایشی در گچساران از دهه 60 تاکنون حضور افتخار آفرینی در جشنواره های ملی و بین الملی داشته اند که این امر نشان دهنده ظرفیت های هنری این شهرستان است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد گچساران تصریح کرد: در صورت حمایت دستگاه های اجرایی متولی مانند شهرداری هنرهای نمایشی می تواند نقش چشم گیری در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

 
کد خبر 1198777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha