رها شدگی فضای مجازی در کشور/ دشمن به دنبال خرابکاری در فرهنگ جامعه است

آیت الله عبادی با بیان اینکه فضای مجازی در کشور رها شده است، گفت: کشورهای فاسد این فضا را مدیریت می کنند و این نوع موضوعات مانند زهر روی افکار مردم اثر می گذارد و دشمن می خواهد انواع خرابکاری ها در اقتصاد و سیاست و فرهنگ مردم ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (1 مرداد) در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم ایران انسان های سالم و معتقد به اسلام و برخوردار از اندیشه مذهبی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مردم ایران بر اساس اعتقادات مذهبی خود دست به انقلاب زدند و بیش از 40 سال است که پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و 250 هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند.

 

وی ادامه داد: مردم بر اساس روحیه پیروی از سیره اهل بیت (ع) در مقابل مشکلات و تحریم ها ایستادگی می کنند و منتظر فرج کل مسلمانان و انسان ها هستند و این هویت مردم است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه مشکل در موانع است، افزود: شرایط کشور به گونه ای است که با همه استحکامات و زیرساخت های فرهنگی شاهد ورود دشمن در قالب انقلاب های رنگی در صحنه های سیاسی و غیره هستیم و انواع خرابکاری ها در اقتصاد و سیاست و فرهنگ مردم ایجاد می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه فضای مجازی در کشور ما رها شده است، گفت: کشورهای فاسد این فضا را مدیریت می کنند و چرا برای این فضا فکری نمی شود و این نوع موضوعات مانند زهر روی افکار مردم اثر می گذارد.

 

وی در پایان بیان کرد: موانع مسئله مهم ما است و طرح های مثبت و خوبی را جهت مبارزه با موانع منفی ارائه دهید و وارد جنبه عملی آن شوید.

 

 

کد خبر 1198793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha