بررسی ابعاد سیل در استهبان با تشکیل کارگروه ویژه

حجت الاسلام موسوی گفت: کارگروه بررسی ابعاد سیل در استهبان تشکیل شده است که این کارگروه از دستگاه ‌های اجرایی و اداره کل بازرسی استان با هدف بررسی ابعاد مختلف این حادثه شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (شنبه 1 مرداد) در بازدید از مناطق سیل ‌زده شهرستان استهبان گفت: کارگروه بررسی ابعاد سیل در استهبان تشکیل شده است که این کارگروه از دستگاه ‌های اجرایی و اداره کل بازرسی استان با هدف بررسی ابعاد مختلف این حادثه شکل گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: امیدواریم با خدمت رسانی دستگاه‌ های متولی، علاوه بر تسریع روند جبران خسارات وارد شده، از دردهای افراد آسیب دیده و بازماندگان حادثه تلخ سیل کاسته شود.

وی اضافه کرد: در این کارگروه، پیگیری ‌های لازم برای جبران خسارت زیان دیدگان و کاهش آلام روحی آنها به انجام می رسد و ‌تکالیف دستگاه ‌ها و نهادهای مرتبط و میزان قصور احتمالی که موجب فوت و‌ مصدومیت شماری از هموطنان شده است، نیز پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: مقصران احتمالی این حادثه نیز مورد تعقیب و مجازات قرار خواهند گرفت تا از تکرار چنین حوادث تلخی جلوگیری شود.

کد خبر 1198867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha