فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد

طی مراسمی با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ فرمانده سپاه ثارالله استان، طی مراسمی در روز شنبه(اول مرداد) با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، تعدادی از نمایندگان مجلس، مسئولین نظامی و انتظامی و  اقشار مختلف، فرمانده سپاه معرفی شد.

 

 

بر اساس این گزارش سردار محمدعلی نظری، جانشین فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان به سمت فرماندهی این سپاه غرورآفرین منصوب شد.

 

 

 

سردار حسین معروفی، فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان نیز پیش از این به سمت معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور منصوب شد.

 

 

 

وی که از اسفندماه سال ۱۳۹۸ عهده دار فرماندهی سپاه ثارالله شد خدمات ارزنده ای به ویژه در راستای ترویج مکتب حاج قاسم، اجرای پروژه های محرومیت  زدا و...ارائه داد که چهره استان کرمان را دگرگون و متحول ساخت.

 

 

 

 

حجت الاسلام علی عرب پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان طی سخنانی اظهار کرد: دوران فرماندهی سپاه ثارالله، دوران جامعیت و رشد و تعالی رده های مختلف سپاه بود که در امور فرهنگی و اجتماعی استان نقش خلاقانه ای ایجاد کرد که استان تکان خورد.

 

 

 

وی اتصال نسل قدیم و جدید، برخورداری از استعداد روحی و هوش بالای، امیدوار کردن خانواده شهدا، جسارت و شجاعت در میدان های مختلف و تکلیف مدار و اطاعت محور را از ویژگی های فرمانده سابق سپاه ثارالله استان برشمرد.


 

کد خبر 1198874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha