تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارات نفتی به شهرستان دزفول

آوایی از اختصاص اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی به شهرستان دزفول خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان دزفول بدون فوت وقت پروژه های ابلاغ شده را وارد فاز عملیاتی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سید احمد آوایی» در جمع خبرنگاران، یکی از اولویت های اصلی برنامه‌ کاری خود را جذب اعتبارات حوزه نفت و مسئولیت های اجتماعی دانست و اظهار کرد: در این مسیر تا به امروز پس از جلسات مکرر با وزیر نفت و همچنین مدیرعامل شرکت نفت ایران اعتبارات بسیار خوبی برای شهرستان دزفول جذب کرده که پس از پیگیری های صورت گرفته در آخرین اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی به شهرستان دزفول تخصیص داده شد.

 

نماینده مردم شریف شهرستان دزفول افزود: این اعتبارات به صورت تفکیکی پس از انجام مراحل کارشناسی به چند پروژه مهم اختصاص یافته که دستورالعمل آن و پروژه های در نظر گرفته شده به صورت جداگانه به هر اداره ابلاغ شده و ضروری است تا دستگاه های اجرایی بدون فوت وقت این پروژه ها را وارد فاز اجرایی کنند.

 

به گفته وی احداث بیمارستان بخش مرکزی، پل گاومیش آباد، احداث زمین چمن مصنوعی و همچنین تکمیل پروژه تعریض جاده بن جعفر از جمله این پروژه‌ها هستند.

 

کد خبر 1198928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha