درخشش گروه سرود ساقی کوثر از کانون رایه العباس در جشنواره سرود فجر

گروه سرود ساقی کوثر از کانون فرهنگی هنری رایه العباس در بخش بازخوانی، برگزیده اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر شدند.

مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان قم، با اعلام درخشش گروه سرود ساقی کوثر در جشنواره سرود فجر کشور گفت: گروه سرود ساقی کوثر به عنوان نماینده استان قم با اثر خاک مهر آئین با اجرای زیبا و به یادماندنی در جشنواره مورد تشویق قرار گرفته و لوح تقدیر دریافت کردند.


وی با تقدیر از جواد البرزی مسئول و سرپرست و مربی گروه سرود افزود: این جشنواره از اواخر بهمن سال گذشته در استان قم آغاز شد و گروه 30 نفره در مسابقات استانی فجر شرکت داشتیم و در سطح استانی رتبه نخست را کسب کردیم.

 

حیدری گفت: در نهایت نیز گروه سرود ساقی کوثر پس از راهیابی به مرحله کشوری از استان قم برگزیده بخش بازخوانی اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر شد.

 

وی عنوان کرد: این گروه سرود افتخار دارد که زیر نظر کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بسیج هنرمندان رشد کرده است.

 

گفتنی است اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر چهارشنبه 22تیرماه از ساعت 18 الی 20 با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون امور هنری، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی مقواساز معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج و دبیر جشنواره،فاطمه سلیمانی فرزند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد.

کد خبر 1198998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha