کرامت انسانی جزیی از دین مبین اسلام است

ایمانیه گفت: کرامت انسانی جزیی از دین مبین اسلام است و اگر کسی که تخطی کرد با کرامت با وی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 2 مرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: در مورد حجاب و عفاف با جدیت فعالیت ها انجام شود.

استاندار فارس اظهار کرد: نگاه اسلام و پیامبر (ص) به اینست که هدایت تک تک افراد هم مهم است و یک نفر هم بتوانیم هدایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارها باید مردمی شود و گروه های «چهارشنبه های طلایی» به مردم و سمن ها سپرده شود، تاکید کرد: کرامت انسانی جزیی از دین مبین اسلام است و اگر کسی که تخطی کرد با کرامت با وی برخورد شود.

ایمانیه گفت: در برخی از ادارات بحث عفاف و حجاب هم به خوبی اجرا شد و «چهارشنبه های طلایی» ویژه دانشگاه ها و دبیرستان ها اجرا شود.

بر اساس این گزارش در ادامه، «سید موید محسن نژاد»، مدیر کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری فارس پیرامون کلیپ پخش شده در فضای مجازی در مورد ممانعت از ورود بانویی عشایر به حافظیه گفت: در خلال جشنواره اقوام ایرانی همه عشایر بودند و تردد به داخل ارامگاه حافظ داشتند و بررسی کردم و مشخص شد که این خانم لباس عشایر داشته و حجاب کاملی نداشته و قصد داشته کلیپی تهیه کند که چند بار وارد شده و زمان انجام کلیپ از ورود وی جلوگیری شده است.

کد خبر 1199053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha