بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) در دهه ولایت به کمک نیازمندان شتافتند

افشارزاده از توزیع ۲۰ بسته سبد کالا دهه ولایت و امامت در بین نیازمندان کوی مهرگان نکا به همت بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) خبر داد و گفت: این کالاها با هدف رسیدگی به افراد نیازمند در بین آنان توزیع شد.

« مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد : توجه و رسیدگی به نیازمندان یکی از اولویت های مهم کانون امام علی(ع) با تاسی از سیره و روش مولای متقیان است.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفرصادق(ع) نکا افزود: به مناسبت بزرگداشت دهه ولایت و امامت و با هدف دستگیری از نیازمندان و افراد کم برخوردار سبد کالا در بین نیازمندان کوی مهرگان نکا توزیع شد.

 

وی هدف از توزیع سبد کالا را تبیین و ترویج سیره ائمه اطهار(ع) دانست و خاطر نشان کرد: امروزه با توجه به افزایش تکنولوژی ها و ترویج سبک زندگی غربی در جامعه احساس می شود فرهنگ و سبک زندگی اسلامی کم رنگ شده است و باید در این راستا تلاش شود.

افشارزاده از توزیع 20 بسته سبد کالا به ارزش هر بسته 250 هزار تومان در دهه ولایت و امامت در بین نیازمندان کوی مهرگان نکا خبر داد و گفت: این کالاها با هدف رسیدگی به افراد نیازمند در بین آنان توزیع شد.

 

وی یادآور شد: به مناسبت دهه پر خیر و برکت ولایت و امامت وغدیر خم با استفاده از ظرفیت های منطقه و همیاری خیرین نیک اندیش سبد کالا در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

کد خبر 1199081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha