اعتبارات تخصیص یافته طرح های برق رسانی ۳۰۰ درصد افزایش داشته است

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان شیروان گفت: اعتبارات تخصیص یافته طرح های برق رسانی این شهرستان در مقایسه با سال گذشته، ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

«میثم ربانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته شده جهت اجری طرح های برق رسانی شهرستان امسال در مقایسه با سال گذشته که 50 میلیارد ریال بوده افزایش 300 درصدی داشته است. 

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان شیروان عنوان کرد: امسال 150 میلیارد ریال برای طرح های برق رسانی این شهرستان تخصیص یافته است که برای تامین 37 طرح این حوزه هزینه خواهد شد.

 

ربانی با اشاره به اجرای طرح های برق رسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی شیروان اظهارکرد: 40 درصد اعتبارات جهت تامین اعتبار و هزینه طرح های روستایی و 60 درصد برای شهر است که با اتمام آن شاهد تحول خوبی در بحث خدمات برق رسانی شهرستان خواهیم بود.

 

وی خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل اجرای شبکه فشار ضعیف، شبکه فشار متوسط، شبکه فشار ضعیف برای تامین برق متقاضیان جدید، نصب دستگاه ترانس برای مناطق روستایی و نصب دستگاه ترانس هوایی برای رفع افت ولتاژ و کاهش تلفات، نصب چراغ ال ای دی در مناطق شهری و  دستگاه چراغ گازی برای تامین روشنایی معابر شهری و غیره است.

 

وی گفت: ۴۰ درصد مشترکان برق این شهرستان در حوزه صنعت و کشاورزی و ۶۰ درصد مشترکان خانگی شهری و روستایی هستند، همچنین از ۷۰ هزار مشترک این شرکت، ۸۰ درصد شهری و ۲۰ درصد روستایی است.

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان شیروان بیان کرد: بیش از ۳۰ درصد برق مصرفی روزانه این شهرستان در بخش کشاورزی است که در فصل گرما نیازمند مدیریت ویژه مصرف در این زمینه هستیم.

 

 

کد خبر 1199088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha