دوره آموزشی «آموزش سواد رسانه ای در فضای مجازی» برگزار می شود

دوره آموزشی «آموزش سواد رسانه ای در فضای مجازی» با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خراسان شمالی طی روزهای سوم و چهارم مردادماه در بجنورد برگزار می شود.

حجت الاسلام «عباس سرشته» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری دوره آموزشی «آموزش سواد رسانه ای در فضای مجازی» خبر داد و افزود: این دوره آموزشی به مدت دو روز از سوم تا چهارم مردادماه از ساعت 16 الی 20 در سالن همایش بانک ملی برگزار می شود.

 

سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی برنامه ریزی شده است، اظهارکرد: این دوره به صورت رایگان برای علاقه مندان اجرایی می شود.

 

وی مدرس این دوره را «مریم سلیمی» دارای دکترای علوم ارتباطات اجتماعی و مولف کتاب های «تفکر و سواد رسانه ای» و «سواد خبری» معرفی کرد و افزود: در این دوره آموزشی دو روزه، چهار کارگاه سواد رسانه ای، سواد خبری، سواد بصری و سواد دیجیتال آموزش داده می شود.

 

حجت الاسلام سرشته با بیان اینکه این دوره آموزشی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، موسسه فرهنگی و هنری پژواک و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها اجرایی می شود، از صدور گواهی نامه معتبر از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برای همه شرکت کنندگان خبر داد.

 

سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه علاقه مندان شهرستانی ها که امکان حضور در این دوره را ندارند می توانند از طریق فضای مجازی به آدرس http://meeting.nkhmpo.ir/resane در کارگاه ها شرکت کنند، گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند از طریق شماره واتس آپ 09044592199 اقدام کنند.

کد خبر 1199089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha