حضور ۹ گروه نمایشی در بخش خیابانی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آباد غرب

تمری،گفت: بخش خیابانی جشنواره ملی تئاتر مرصاد در شهرهای اصفهان، اسلام آبادغرب، خرمشهر و تهران در حال برگزاری است وهم اکنون ۹ گروه نمایشی در بخش خیابانی دوازدهمین این جشنواره در اسلام آباد غرب حضور دارند.

  خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در شهرستان اسلام آباد غرب،گفت:جشنواره ملی تئاتر مرصاد امروز یک رویداد ملی تاثیر گذار در حوزه نمایشی کشور است و تنها رویدادی است که به طور مستقیم به جریان نفاق و موضوع ترور می پردازد.
 
 
 
رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب، افزود: سرپا بودن امروز این جشنواره مرهون تلاش‌های هنرمندان اسلام آبادغرب است و جشنواره تئاتر مرصاد همچون فرزندان هنرمندان اسلام آبادغرب که شاهد رشد آن بوده و زحمت آن را کشیدند.
 
 
وی با بیان اینکه تئاتر مرصاد همانند یک نهال است که باید پرورش داده شود و حمایت شود و همه نهادها بتوانند کمک کنند تا مرصاد به درخت تنومندی تبدیل شود، خاطر نشان کرد:جشنواره خیابانی تئاتر مرصاد زمینه تداوم اجراهای نمایش را در سطح شهرستان فراهم کرده است و اگر این جشنواره نبود شاید هنر نمایش در سطح شهرستان رو به تعطیلی می رفت. 
 
 
تمری ،تصریح کرد: تاریخ هیچ گام خیانت ها و اقدامات ددمنشانه جریان منافقین را فراموش نخواهد کرد و  منافقین به شدت از یادآوری حماسه مرصاد بیمناک هستند و تلاش می کنند حماسه مرصاد از خاطرات مردم ایران پاک شود و اکنون با اقدامات دیگر به دنبال تطهیر چهره خود هستند.
 
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب،اظهار کرد: باید ادوار مختلف جشنواره را مورد بررسی و نقد قرار دهیم و دوازدهمین دوره جشنواره در یک بازه زمانی طولانی برگزار شده است که به عنوان یک تجربه جدید نیازمند بررسی و ارزیابی کارشناسان است.
 
 
وی گفت: تئاتر مرصاد یک سنگر مستحکم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس است و رسالت هنرمندان است که حقیقت جنگ تحمیلی را به نسل آینده منتقل کنند.
 
کد خبر 1199109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha