رعایت حجاب و عفاف از عوامل مهم در تحکیم نهاد خانواده/ دشمنان با ترویج بدحجابی قصد توطئه دارند

حجت‌الاسلام شمس‌الدین رعایت حجاب و عفاف در مردان و زنان را یکی از عوامل مهم در تحکیم نهاد خانواده دانست وگفت: این موضوع نقش کلیدی ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «محمدرضا شمس‌الدین» در رویداد اصالت ایرانی بانوان شاغل و مهارت‌‌آموزان دختر اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان سمنان ضمن تشریح دلایل اصلی ضرورت حجاب برای بانوان در راستای حفظ و صیانت از آنان در دین اسلام گفت: دشمنان دین مبین اسلام در راستای ضربه زدن به فرهنگ اسلام و فرهنگ ناب محمدی (ص) از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نکرده‌اند و مقوله حائز اهمیت حجاب و عفاف را همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سد و موانع در جهت اجرا و عملیاتی کردن اهداف و برنامه‌های شوم خود برای تضعیف دین اسلام می‌دانند و درصدد این تلاش هستند تا این ارزش مقدس دینی را از میان خانواده‌ها کنار بزنند.

 

مدیرستاد اقامه نماز استان سمنان تصریح کرد: دشمنان با ترویج بدحجابی و بی‌بندوباری قصد توطئه دارند ولی باید تلاش کرد تا توطئه دشمن خنثی شود.

 

وی  با تاکید بر اهمیت نقش بنیان خانواده در اصلاح یا فساد جامعه ادامه داد: رعایت حجاب و عفاف در مردان و زنان یکی از عوامل مهم در تحکیم نهاد خانواده بوده ونقش کلیدی ایفا می‌کند.

 

حجت‌الاسلام شمس‌الدین فضای مجازی را یکی از مهمترین ابزارهای ترویج عفاف و حجاب دانست و گفت: با توجه با اینکه فضای مجازی از هم گسیخته‌ترین فضای ممکن در سطح جامعه ماست از این رو مقوله حجاب و عفاف از جمله مواردی است که در این فضا دست خوش هجمه‌ها و تهدیدهای هنجاری قرار گرفته است.

 

مدیرستاد اقامه نماز استان سمنان با اشاره به اینکه بسیاری از کاربران به چگونگی رفتار دینی مبتنی بر رعایت عفاف و حجاب آگاه نیستند،اظهارداشت: داشتن سواد مجازی به ما کمک می‌کند که با شناخت از این فضا استفاده بهینه کنیم و آسیب‌های آن را کاهش دهیم.

 

وی در ادامه به بیان مسائلی پیرامون فعالیت‌های ترویجی مخالفان حجاب و عفاف در فضای مجازی پرداخت و سپس به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

 

رویداد اصالت ایرانی بانوان شاغل و مهارت‌‌آموزان دختر اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان سمنان با هدف ترویج فرهنگ  عفاف وحجاب برگزار شد.

 

پخش کلیپ‌هایی با موضوع زیست عفیفانه و حوادث مسجد گوهرشاد از دیگر برنامه‌های رویداد اصالت ایرانی بود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1199123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha