هزار مدرسه عشایری در سطح کشور احداث می شود

فروردین گفت: در بحث آموزش نیز تفاهم نامه ای با سازمان نوسازی امضا شده که هزار مدرسه عشایری در سطح کشور احداث شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی فروردین» در نشست هم اندیشی با جامعه عشایر که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش عشایر استان فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه تاکنون 10 بار رئیس سازمان عشایر را به استان دعوت کرده ایم، اظهار کرد: با توجه به اینکه عشایر در انتخابات به ما اعتماد کرده اند بنابراین دغدغه ما نماینده ها نسبت به این موضوع کم نیست.

نماینده مردم فیروزآباد، قیر و فراشبند در مجلس شورای اسلامی به ارائه خدمات در خصوص عشایر پرداخت و افزود: تاکنون خدمات بسیاری در این دولت نسبت به عشایر ارائه شده است مجلس یازدهم نگاه مثبتی به عشایر دارد، در این راستا بحث سهمیه کنکور فرزندان عشایر را نیز داشته ایم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در بحث آموزش نیز تفاهم نامه ای با سازمان نوسازی امضا شده که هزار مدرسه عشایری در سطح کشور احداث شود.

فروردین عنوان کرد: در خصوص اصل 15 قانون اساسی، هیچ دولتی به ان نپرداخته است، اما در این دولت به آن پرداخته شده و کلیات این طرح نیز مصوب شده است.

نماینده مردم فیروزآباد، قیر و فراشبند در پایان تصریح کرد: در مورد فضا های ورزشی عشایری تمام مدارس عشایری استان صاحب زمین ورزشی که برازنده جوانان باشد خواهد شد، این ها جزو تعهدات دولت است.

کد خبر 1199128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha