جلسه هم اندیشی جمعی از معتمدین عشایر با منتخب نمایندگان شورای اسلامی برگزار شد

جلسه هم اندیشی نخبگان، فرهنگیان و جمعی از معتمدین عشایر با منتخب نمایندگان شورای اسلامی در سالن «شهید رجایی» مدیریت آموزش و پرورش عشایری فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله رشیدی کوچی» در جلسه هم اندیشی نخبگان، فرهنگیان و جمعی از معتمدین عشایر با منتخب نمایندگان شورای اسلامی که در سالن «شهید رجایی» مدیریت آموزش و پرورش عشایری فارس برگزار شد، گفت: فرزندان عشایر از نقاط مختلف استان در این مراسم حضور یافتند.

دبیر جلسه هم اندیشی نخبگان، فرهنگیان و جمعی از معتمدین عشایر با منتخب نمایندگان شورای اسلامی اضافه کرد: امروز با هدف هم افزایی، همدلی و اتحاد جامعه عشایری نقطه نظر را جمع آوری کنیم و از همه ظرفیت های جامعه عشایری استفاده شود و سال گذشته این امر مورد توجه قرار نگرفته و اکنون این جلسه برای نیل به این هدف برگزار شده است و جامعه عشایری، جامعه اثرگذار و وفادار بوده است.

بر اساس این گزارش در ادامه، «جواد قهرمانی»، هم گفت: نمایندگان عزیز، عشایر از شما گلایه دارند و هرکجا به عشایر اعتماد شد، نتیجه اعتماد آن را دیدیم، اعتماد به عشایر، سردار سلیمانی ها را به وجود آورد.

نماینده جمعی از نخبگان عشایر فارس با اشاره به اینکه عشایر به خاطر عدم تامین نهاده های دامی، دام مولد خود را می فروشند تا نهاده دامی تامین شود، اظهار کرد: هیچ اقدامی که مورد لزوم عشایر باشد انجام نشده است و از هفت بزرگواری که از جامعه عشایر وارد مجلس شدند، چهار نفر اینجا هستند و سه نفر دیگر موقع رای گرفتن، یادشان می آید عشایر هستند و نماینده ها در رابطه با عشایر کوتاهی کردند.

وی با ارائه پیشنهاداتی هم گفت: بازارچه دائمی در سطح شیراز و شهرهای فارس تاسیس شود تا عشایر بتوانند تولیدات خود را به مستقیم به مردم ارائه کنند و بومی گردی عشایری در شیراز، حوالی شیراز و مناطق باستانی باید شکل گیرد.

کد خبر 1199133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha