هم‌افزایی حلقه مفقوده در برخی مدیریت‌ها در کشور

مرتضوی با تاکید بر اینکه هم‌افزایی حلقه مفقوده در برخی مدیریت‌ها در کشور است،‌ گفت: بخش‌های مردمی می‌توانند بخش اعظمی از مشکلات در حوزه عمران و آبادانی و مباحث اجتماعی حل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور امروز (یکشنبه ۲ مرداد) در حاشیه بازدید از آیین گشایش نخستین نمایشگاه و رویداد هم افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه در ۸۰۰ غرفه برپا شده استف گفت: این مجموعه و رخداد نقطه آغازی بر گره گشایی از مشکلات کشور باشد و با توجه به روحیه‌ای که فعالان جهادی دارند امیدواریم بتوانیم بخش زیادی از مشکلات کشور را به ویژه در بخش ترویج فرهنگ اجتماعی اعم از امر ازدواج آسان و ترویج اشتغالزایی و عمران و آبادی کشور حل کنیم.

 

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه هم‌افزایی حلقه مفقوده در برخی مدیریت‌ها در کشور است،‌ گفت: بخش‌های مردمی می‌توانند بخش اعظمی از مشکلات در حوزه عمران و آبادانی و مباحث اجتماعی حل کنند. 

 

وی با بیان اینکه برای اداره جامعه به چند مقوله و عنصر نیاز داریم، گفت: یکی از این عناصر داشتن برنامه است که در جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های سنواتی، برنامه پنج‌ساله و اسناد بالادستی تحولی داریم، برای اجرای این برنامه ها، نیازمند منابع انسانی و منابع مالی هستیم. اگر این سه موضوع در کنار همدیگر قرار بگیرند و در خدمت مدیریت تحول‌خواه و تحول‌آفرین باشند، گام‌های بلندی در راستای توسعه همه‌جانبه برداشته خواهد شد. در ایران تجریبات مفیدی داریم و به‌عنوان مثال، در ابتدای انقلاب حسب دستور امام راحل، سازمانی به‌نام جهاد سازندگی ایجاد شد که تحول شگرفی را در نقاط مختلف کشور ایجاد کرد.

 

مرتضوی با اشاره به آثار جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در شهرها گفت: در این صحنه با حضور و همافزایی مردم و جوانان، داغ پشیمانی را به دل دشمن جهانی خواهیم گذاشت. رئیس‌جمهور در مباحث خود مثال حاج قاسم سلیمانی را برای نمونه یک مدیریت مردمی و مبتکر مطرح می‌کنند؛ شهید سلیمانی که توانست بزرگ‌ترین دستاوردها را در طول تاریخ جنگ‌های نامنظم با کم‌ترین هزینه و مدیریت مناسب به‌دست آورد.

 

نخستین نمایشگاه و رویداد "هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱" به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی، روز یکشنبه با حضور معاون اول رییس جمهور در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و تا ۴ مرداد در این مکان دایر است.

کد خبر 1199192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha