آغاز به کار قرارگاه «۱۷ ربیع» در جهرم

شعبانی از آغاز به کار قرار گاه «۱۷ ربیع» در جهرم خبر داد و گفت: این قرارگاه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و کنترل قیمت ها، آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «حسن شعبانی»، امروز (یکشنبه ۲ مرداد) در جلسه تنظیم بازار با تأکید بر استمرار نظارت و بازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها کم فروشی و دیگر تخلفات توسط برخی افراد فرصت طلب انجام گشت های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده ای سودجو می شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه با اولویت بندی صنوف مورد بازرسی قرار گیرند،  افزود: از این رو دستگاه های عضو ستاد تنظیم بازار در خط مقدم این تحول بزرگ قرارداشته و باید با تمام توان در بحث نظارت برقیمت ها و رصد بازار به وظایف خود عمل کرده و ایفای نقش کنند.

وی از آغاز به کار قرار گاه «۱۷ ربیع» در روزهای آینده خبر داد و اضافه کرد: این قرارگاه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی) و کنترل قیمت ها، آغاز به کار می کند و صنوف میوه و تره بار، خوار بار، پوشاک، پارچه فروشی ها، اغذیه فروشی ها، لوازم یدکی، لوازم خانگی، در اولویت اول بازرسی قرار دارند.

شعبانی بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم  دقت بیشتری توسط اعضاء کارگروه تنظیم بازار صورت پذیرد.

وی ضرورت برقراری آرامش و امید در بین مردم با تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر اظهارداشت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: باتوجه به نیاز هیأت‌های مذهبی در پذیرایی از مهمانان اهل بیت (ع) و برپایی سفره اکرام در ایام ماه محرم و صفر، اقلام موردنیاز به قیمت تنظیم بازار در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار گیرد.

شعبانی اولویت تأمین کالاهای اساسی برای مردم نیز  یادآور شد: مردم  نباید در این ایام برای تأمین کالاهای خوراکی دچار مشکل شوند و ضروری است نیازسنجی لازم از بازار صورت گرفته و در کمیته تخصصی، تصمیمات لازم برای تأمین کالا اتخاذ شود.

کد خبر 1199214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha