اولویت های کاری مسئول جدید بسیج دانشجویی استان کرمان اعلام شد

فرمانده جدید ناحیه دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان اولویت های کاری خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانغ دکتر سیدهادی طباطبایی، یکشنبه(2 مرداد) در آیین معارفه مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان گفت: برنامه های بسیج دانشجویی منبعث از آرمان های انقلاب و امام و ظرفیت های استان خواهد بود.

 

 

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه بخش زیادی از ظرفیت های استان آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته؛ بیش از 100 هزار نفر دانشجو، بیش از سه هزار نفر هیئت علمی دانشگاه، ۲۲ هزار نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی، بیش از سه هزار مقاله علمی بیش از 300  مرکز دانش بنیان را بخشی از این ظرفیت ها فهرست کرد.

 

 

 

وی ادامه داد: اما آنچه باید در دانش و مهارت استان اتفاق بیفتد و به نقطه اعتلا و درخشان خود برسد محقق نشده که نیاز به اهتمام جدی و جهاد علمی دارد.

 

 

 

طباطبایی با تأکید بر اینکه بیشتر عملیاتی هستم تا گفتاردرمانی اظهار کرد: باید با همه ظرفیت ها و نخبگان و دانشجویان و اساتید، هسته های تخصصی شکل بگیرد که احصا درست از مسائل و مشکلات مردم داشته باشد تا با تفکر انقلابی آن را حل کند.

 

 

 


وی ادامه داد: ظرفیت دیگر در حوزه غنای فرهنگی در استان بُعد تاثیر گذاری عمیق و شدید حاج قاسم است و بیش از 600 دانشجوی بین الملل در اختیار داریم مکتب شهید سلیمانی باشد که هر یک باید مُبلغ  مکتب شهید سلیمانی باشد.

 

 

 

طباطبایی ادامه داد: در نقطه تقابل با دشمن اگر دورتر برسیم شکست خواهیم کرد و اگر زودتر به این نقطه برسیم پیروز هستیم.

 

 

 

وی بر وحدت میان سپاه و دانشگاه تأکید و بیان کرد: هر دو یک رسالت واحد آن هم پاسداری از نظام‌ انقلاب اسلامی را دارند و قطب نمای حرکت ما در این مسیر توجه جدی به مؤلفه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین است.

کد خبر 1199215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha