بیان دستاوردها و ترسیم آینده درخشان انقلاب مهمترین رویکرد جهاد تبیین

سردار فدوی گفت: بیان دستاوردها و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی ایران مهمترین رویکرد جهاد تبیین است و همگان باید نهادینه سازی جهاد تبیین در کشور را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای برگزاری کنگره امام و شهدای استان مرکزی گفت:  استان مرکزی در جهاد تبیین و برگزاری کنگره شهدا موفق عمل کرده است و این مهم نتیجه تلاش جمعی بوده است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کاری بسیار ارزشمند بود که به همت جوانان انقلابی و ولایتمدار این مرز و بوم صورت گرفت که در این راستا روایت صحیح از وقایع این دوران ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

وی با اشاره به اینکه روایت صحیح و تصویر سازی هم در دین اسلام بسیار مورد توجه قرار گرفته و هم در دنیای غرب بسیار چشمگیر و مورد توجه است، ادامه داد: به طور مثال در غرب به واقعیت انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب قرآن، دین اسلام و اهل بیت(ع) است نمی پردازند اما تصویر سازی غلط از انقلاب اسلامی برای آنها بسیار مهم است و لذا هم برای مردم ایران و هم برای دنیا تصویر سازی شیطنت آمیز انجام می دهند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: جهاد تبیین مبارزه با این عملکرد نادرست و در واقع تصویر سازی صیح از وقایع انقلاب و دوران دفاع مقدس است که این تصویر سازی در دین اسلام بر اساس حق و حقیقت است و رسیدن به حق و حقیقت کسانی که در این مسیر مورد هدف قرار گرفته اند، مد نظر است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصویر سازی صحیحی از وقایع را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: این مهم باید مورد تاکید جبهه حق باشد و اگر در این خصوص کم کاری کنیم دشمن تصویر سازی غلط را انجام می دهد چراکه دشمن به دنبال وارونه سازی حقایق و به تعبیری عوض کردن جای شهید و جلاد است که باید هوشیار بود و جهاد تبیین راهکار موثر برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

 

سردار فدوی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات در جهاد تبیین فرهنگ دفاع مقدس است، اظهار کرد: علاوه بر اینکه باید الگوهای موفق به خوبی روایت و تبیین شود، باید با جهاد تبیین این فرهنگ را از تحریف و فراموشی نجات داد.

 

این مقام مسئول تبیین حماسه ها و افتخارات دفاع مقدس برای نسل جوان را ضروری دانست و گفت: انقلاب اسلامی در شروع خود مورد تهاجم قدرت های دنیا قرار گرفت و رزمندگان با هدایت های امام خمینی(ره) و فرهنگ ما می توانیم بزرگترین حماسه ها را خلق کردند.

 

کد خبر 1199217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha