پالایشگاه نفت امام خمینی(ره)شازند یکی از بهترین واحدهای کشور است

زاهدی وفا ضمن بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند، گفت: پالایشگاه نفت امام خمینی(ره)شازند یکی از بهترین واحدهای کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد هادی زاهدی وفا» ضمن بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند بر ضرورت تسریع در اجرای طرح های توسعه ی دانش بنیان بر حسب اقتضای ضرورت های کشور تأکید کرد و گفت:در این راستا از تمام زیر مجموعه ها؛ برنامه ی عملیاتی درخواست شده تا با هم افزایی بتوان اجرای طرح های توسعه ای را تسریع بخشید.

 

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: پالایشگاه نفت امام خمینی(ره)شازند از نظر نیروی انسانی،تکنولوژی و بهره وری یکی از بهترین واحدهای کشور است.

 

وی با اشاره به ظرفیت تولید ۲۵۰ بشکه نفت خام و ۴۲ میلیون لیتر تولیدات سوخت،اظهار داشت: این که واحدی همچون پالایشگاه با یک راندمان بالا به کار و تولیدات خود ادامه دهد،باعث افتخار است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال ۸ درصد رشد اقتصادی مد نظر قرار گرفته است،تصریح کرد:در سال دانش بنیان رشد اقتصادی مطلوبی خواهیم داشت و این مهم جز با درایت و تلاش مدیران محقق نخواهد شد.

 

سرپرست وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان  خود خاطرنشان کرد:  طی سال‌های گذشته تحریم در تجهیز بعضی قطعات تاثیر گذار بوده ولی خوشبختانه  واحدهای ما راه های دور زدنِ تحریم ها را بدست آورده  اند.

 

زاهدی وفا با تاکید بر ضرورتِ حمایت از واحدهایی نظیر پالایشگاه، اظهار داشت:امید می رود واحدهایی  نظیر پالایشگاه با یک بهره وری بالا شاهد باشیم  و در راستای هم افزایی شرکت های زیر مجموعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 1199234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha