خدمت صادقانه به مردم  حرکت در  مسیر شهدا است

استاندار ایلام با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم حرکت در مسیر شهدا است، گفت: حرکت در مسیر شهدا یعنی عمل به نگاه، گفتار و رفتار آنها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» ظهر امروز(۲ مرداد) در جریان سفر به مهران و بازدید از زیرساخت‌های اربعین در محور ایلام به مهران به مزار شهدای گمنام این شهرستان رفت و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

استاندار ایلام در این برنامه معنوی، منش و رفتار شهدا را چراغ راه سعادت جامعه دانست و گفت: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدا از جان خود گذشتند که امروز ما در امنیت و آرامش کامل باشیم و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

 

وی در ادامه وظیفه مسئولان در تداوم راه شهدا را سنگین و خطیر عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر شهدا یعنی عمل به نگاه، گفتار و رفتار آنها است و قرار گرفتن در این مسیر، توسعه و حرکت رو به جلو را برای کشور و جامعه به ارمغان خواهد آورد.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه استان ایلام مشهد بیش از  ۶ هزار شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه به مردم، حرکت در  مسیر والای شهدا است و همه باید در این میز گام برداریم.

کد خبر 1199263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha