یکی از مسیرهای ترافیکی تقاطع غیرهمسطح «مدافعان سلامت» در شیراز بازگشایی شد

نعمت اللهی گفت: یکی از مسیرهای ترافیکی تقاطع غیرهمسطح «مدافعان سلامت» با هدف تکمیل اتصال پروژه تقاطع غیر همسطح «مدافعان سلامت» به بلوار «حضرت احمد ابن موسی (ع)» و بلوار «رحمت» بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن نعمت اللهی»، امروز (یکشنبه 2 مرداد) از بازگشایی یکی از مسیرهای ترافیکی تقاطع غیرهمسطح «مدافعان سلامت» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این بازگشایی با هدف تکمیل اتصال پروژه تقاطع غیر همسطح «مدافعان سلامت» به بلوار «حضرت احمد ابن موسی (ع)» و بلوار «رحمت» انجام شده که موجب شد تا مسیر میدان «کوزه گری» به سمت پل «غدیر» در این پروژه‌ چندسطحی بازگشایی شود.

رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز افزود: این تقاطع چند سطحی دارای یک چپگرد، یک دوربرگردان و یک زیرگذر است که یک حلقه‌ ترافیکی جدید ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: چپگرد این پروژه، ترافیک بلوار «حضرت احمد ابن موسی (ع)» را به سمت بلوار رحمت و میدان «کوزه گری »هدایت می کند و دوربرگردان، جایگزین لوپ شبدری غربی پل «غدیر» است که به دلیل داشتن تملک املاک در مسیر، ساخته نشده بود.

نعمت اللهی تاکید کرد: زیرگذر این پروژه به طور مستقیم و به صورت رفت و برگشت،‌ بلوار «سرداران» را به بلوار «حضرت احمد ابن موسی (ع)» متصل می کند و در ادامه به بزرگراه «امام خمینی (ره)» منتهی می شود.

وی گفت: این تقاطع غیرهمسطح به پاس تلاش ‌های کادر درمان به ویژه در دوران شیوع کرونا «مدافعان سلامت» نامیده شده و مراحل نهایی آماده ‌سازی آن در حال انجام است.

کد خبر 1199267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha